Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ligner på slike sko som Minni Mus har! Hi, hi, det har du rett i!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Å hjelpes meg!!! Hva i alle dager skal være vitsen med det der da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg velger å tro at ingen voksne med normalt omløp i toppetasjen kjøper slikt til en baby. Men ikke alle har noe å tenke med, så det selger sikkert... Det er akkurat det som er skremmende... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Only in America.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Guddameien, hva er poenget liksom? Slike hadde jeg aldri kjøpt til min datter i allefall. Stiletthel forbinder jeg med voksenliv og sensualitet. Men meg om det... Jeg forbinder stilettheler med vonde og skaddet føtter, ryggproblemer, dårlig balanse, ødelagte gulv og generelt håpløst upraktisk fottøy. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Babyføtter må få bevege seg mest mulig seg fritt uten alskens tøfler og annet dilldall på. Dette så jo ut som en dårlig vits. Kan babyen sette hælen i halsen? De pleier jo å rive av tøfler og smake på dem. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Babyføtter må få bevege seg mest mulig seg fritt uten alskens tøfler og annet dilldall på. Dette så jo ut som en dårlig vits. Kan babyen sette hælen i halsen? De pleier jo å rive av tøfler og smake på dem. mvh He, he, ja det skulle tatt seg ut, om babyen satt hælen i halsen... De må vel ha sydd det skikkelig, men ikke godt å vite.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 He, he, ja det skulle tatt seg ut, om babyen satt hælen i halsen... De må vel ha sydd det skikkelig, men ikke godt å vite.. Noen babyleker har vist seg å være livsfarlige av den grunn. Stilettheler er uansett fot- og kvinnemisshandling. Ingen mannsmote blir så idiotisk. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen babyleker har vist seg å være livsfarlige av den grunn. Stilettheler er uansett fot- og kvinnemisshandling. Ingen mannsmote blir så idiotisk. mvh Sant nok. Får håpe de henger fast da.. Jeg elsker høye hæler, og hadde aldri klart meg uten :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ærlig talt!!! Idiotisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ærlig talt!!! Idiotisk Ikke sant! Men det må jo selge da ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke sant! Men det må jo selge da ;0) ) Jeg skjønner ikke det heller jeg da.. Hva er vitsen med å ha det i hus? Ikke funksjonelt i det hele tatt og bare til å fylle opp.. Hvordan har du det forresten?? Går det greit etter dødsfallet i fam. deres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ) Jeg skjønner ikke det heller jeg da.. Hva er vitsen med å ha det i hus? Ikke funksjonelt i det hele tatt og bare til å fylle opp.. Hvordan har du det forresten?? Går det greit etter dødsfallet i fam. deres? Ville ikke hatt de selv heller... Det går greit med meg, var godt å bli ferdig med begravelsen... Det er forsatt merklig å tenke på at han aldri kommer igjen, men må fokusere fremover.Nå har vi nok med å holde festen av familien i live..... Verre er det for avdødes mor..Hun er helt knekt, bare griner, og ruser seg helt bort..Vi prøver å få hjelp til henne, så hun ikke skal ta livet sitt også... Hun og mannen vurderer skilsmisse, de har slitt lenge, men nå går det visst helt galt. Så får vi stille opp for de på best mulig måte. Trist å se på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ) Jeg skjønner ikke det heller jeg da.. Hva er vitsen med å ha det i hus? Ikke funksjonelt i det hele tatt og bare til å fylle opp.. Hvordan har du det forresten?? Går det greit etter dødsfallet i fam. deres? Takk som spurte :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ville ikke hatt de selv heller... Det går greit med meg, var godt å bli ferdig med begravelsen... Det er forsatt merklig å tenke på at han aldri kommer igjen, men må fokusere fremover.Nå har vi nok med å holde festen av familien i live..... Verre er det for avdødes mor..Hun er helt knekt, bare griner, og ruser seg helt bort..Vi prøver å få hjelp til henne, så hun ikke skal ta livet sitt også... Hun og mannen vurderer skilsmisse, de har slitt lenge, men nå går det visst helt galt. Så får vi stille opp for de på best mulig måte. Trist å se på.. Dere har visst utfordringer, dere.. -Som mange andre.. på sitt vis.. Lykke til i alle fall! (men stump den røyken, du!!! Du trenger den nemlig ikke! Begynn å gå turer i steden hvis du er redd for å legge på deg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dere har visst utfordringer, dere.. -Som mange andre.. på sitt vis.. Lykke til i alle fall! (men stump den røyken, du!!! Du trenger den nemlig ikke! Begynn å gå turer i steden hvis du er redd for å legge på deg) Alle har noe :0) He, he, akkurat fått høre det av min mor også nå... Hun hater røyken..He, he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Alle har noe :0) He, he, akkurat fått høre det av min mor også nå... Hun hater røyken..He, he! Røykte i 20 (!!!) år jeg.. -Men er så godt å slippe!!! Hadde du visst hvor vondt du lukter også, så.... Yjak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Røykte i 20 (!!!) år jeg.. -Men er så godt å slippe!!! Hadde du visst hvor vondt du lukter også, så.... Yjak! Røykt siden jeg var 13, så nærmer meg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.