Gå til innhold

Høy hæler til prinsessa?...

Gjest mora2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg velger å tro at ingen voksne med normalt omløp i toppetasjen kjøper slikt til en baby.

Men ikke alle har noe å tenke med, så det selger sikkert...

Det er akkurat det som er skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guddameien, hva er poenget liksom?

Slike hadde jeg aldri kjøpt til min datter i allefall. Stiletthel forbinder jeg med voksenliv og sensualitet.

Men meg om det...

Jeg forbinder stilettheler med vonde og skaddet føtter, ryggproblemer, dårlig balanse, ødelagte gulv og generelt håpløst upraktisk fottøy.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyføtter må få bevege seg mest mulig seg fritt uten alskens tøfler og annet dilldall på.

Dette så jo ut som en dårlig vits. Kan babyen sette hælen i halsen? De pleier jo å rive av tøfler og smake på dem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

Babyføtter må få bevege seg mest mulig seg fritt uten alskens tøfler og annet dilldall på.

Dette så jo ut som en dårlig vits. Kan babyen sette hælen i halsen? De pleier jo å rive av tøfler og smake på dem.

mvh

He, he, ja det skulle tatt seg ut, om babyen satt hælen i halsen... De må vel ha sydd det skikkelig, men ikke godt å vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja det skulle tatt seg ut, om babyen satt hælen i halsen... De må vel ha sydd det skikkelig, men ikke godt å vite..

Noen babyleker har vist seg å være livsfarlige av den grunn.

Stilettheler er uansett fot- og kvinnemisshandling. Ingen mannsmote blir så idiotisk.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Noen babyleker har vist seg å være livsfarlige av den grunn.

Stilettheler er uansett fot- og kvinnemisshandling. Ingen mannsmote blir så idiotisk.

mvh

Sant nok. Får håpe de henger fast da..

Jeg elsker høye hæler, og hadde aldri klart meg uten :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

Ikke sant!

Men det må jo selge da ;0)

:o) Jeg skjønner ikke det heller jeg da.. Hva er vitsen med å ha det i hus? Ikke funksjonelt i det hele tatt og bare til å fylle opp..

Hvordan har du det forresten?? Går det greit etter dødsfallet i fam. deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

:o) Jeg skjønner ikke det heller jeg da.. Hva er vitsen med å ha det i hus? Ikke funksjonelt i det hele tatt og bare til å fylle opp..

Ville ikke hatt de selv heller...

Det går greit med meg, var godt å bli ferdig med begravelsen...

Det er forsatt merklig å tenke på at han aldri kommer igjen, men må fokusere fremover.Nå har vi nok med å holde festen av familien i live.....

Verre er det for avdødes mor..Hun er helt knekt, bare griner, og ruser seg helt bort..Vi prøver å få hjelp til henne, så hun ikke skal ta livet sitt også...

Hun og mannen vurderer skilsmisse, de har slitt lenge, men nå går det visst helt galt. Så får vi stille opp for de på best mulig måte. Trist å se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

Takk som spurte :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

Ville ikke hatt de selv heller...

Det går greit med meg, var godt å bli ferdig med begravelsen...

Det er forsatt merklig å tenke på at han aldri kommer igjen, men må fokusere fremover.Nå har vi nok med å holde festen av familien i live.....

Verre er det for avdødes mor..Hun er helt knekt, bare griner, og ruser seg helt bort..Vi prøver å få hjelp til henne, så hun ikke skal ta livet sitt også...

Hun og mannen vurderer skilsmisse, de har slitt lenge, men nå går det visst helt galt. Så får vi stille opp for de på best mulig måte. Trist å se på..

Dere har visst utfordringer, dere.. -Som mange andre.. på sitt vis..

Lykke til i alle fall! (men stump den røyken, du!!! Du trenger den nemlig ikke! Begynn å gå turer i steden hvis du er redd for å legge på deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Dere har visst utfordringer, dere.. -Som mange andre.. på sitt vis..

Lykke til i alle fall! (men stump den røyken, du!!! Du trenger den nemlig ikke! Begynn å gå turer i steden hvis du er redd for å legge på deg)

Alle har noe :0)

He, he, akkurat fått høre det av min mor også nå...

Hun hater røyken..He, he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

Alle har noe :0)

He, he, akkurat fått høre det av min mor også nå...

Hun hater røyken..He, he!

Røykte i 20 (!!!) år jeg.. -Men er så godt å slippe!!! Hadde du visst hvor vondt du lukter også, så.... Yjak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Røykte i 20 (!!!) år jeg.. -Men er så godt å slippe!!! Hadde du visst hvor vondt du lukter også, så.... Yjak!

Røykt siden jeg var 13, så nærmer meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...