Gjest prompeguri Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Babyen min fiser mye - og høyt hehe Er spesielt om morgenen, hun våkner ofte i sekstia og sparker med beina og vrir seg,s å hører jeg Proooooooooomp.. og så sovner hun igjen, til det plutselig kommer en promp til hehe Av og til griner hun av prompen. Tror hun har litt luft ja, men er godt at hun får det ut i alle fall. Så jeg lurer på - fiser babyer så mye, eller er min ekstra plaget med luft? Jeg fiser mye selv (rødme), så kan hende luft i magen er litt arvelig? Eller det jeg spiser gir luft hos meg og babyen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kumelk kan gi luft i magen, rug likeså, kål og løk og sånt selvfølgelig. Og det som gir deg luft i magen kan godt gi babyen det samme, men ikke nødvendigvis - og omvendt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Min var helt lik. Kom en liten grynt så hørte jeg en voldsom Proooooooomp etterpå. hehe. Er nok helt vanlig. Bra det kommer ut. Hun er 8 mnd nå og gjør det om natten enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Helt supert at de får det ut og ikke ligger der og har det vondt. Tror ikke du skal være spesielt bekymret for at hun blir en "promper" for resten av livet om hun har det slik nå:-) Bare vær glad til du, at du ikke har en jente som skriker om nettene fordi hun har veldig vondt i magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei. Min lille gutt gjorde det samme... Han prompet til tider verre enn en voksen mann...... og dame (rødme) (he,he). Jeg synes det er veldig søtt, da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det høres ut som imn baby... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.