Gå til innhold

Babyer som fiser...

Gjest prompeguri

Anbefalte innlegg

Gjest prompeguri

Babyen min fiser mye - og høyt hehe :D

Er spesielt om morgenen, hun våkner ofte i sekstia og sparker med beina og vrir seg,s å hører jeg Proooooooooomp.. og så sovner hun igjen, til det plutselig kommer en promp til hehe :D Av og til griner hun av prompen. Tror hun har litt luft ja, men er godt at hun får det ut i alle fall.

Så jeg lurer på - fiser babyer så mye, eller er min ekstra plaget med luft?

Jeg fiser mye selv (rødme), så kan hende luft i magen er litt arvelig? Eller det jeg spiser gir luft hos meg og babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kumelk kan gi luft i magen, rug likeså, kål og løk og sånt selvfølgelig. Og det som gir deg luft i magen kan godt gi babyen det samme, men ikke nødvendigvis - og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var helt lik. Kom en liten grynt så hørte jeg en voldsom Proooooooomp etterpå. hehe. Er nok helt vanlig. Bra det kommer ut. Hun er 8 mnd nå og gjør det om natten enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt supert at de får det ut og ikke ligger der og har det vondt. Tror ikke du skal være spesielt bekymret for at hun blir en "promper" for resten av livet om hun har det slik nå:-)

Bare vær glad til du, at du ikke har en jente som skriker om nettene fordi hun har veldig vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Min lille gutt gjorde det samme... Han prompet til tider verre enn en voksen mann...... og dame (rødme) (he,he). Jeg synes det er veldig søtt, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...