annegunn Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Storesøster var to år og to-tre mnd, da skjønte hun hvordan hun skulle komme ut av den på egen hånd, så det var tryggere med lav seng. Lillevill er akkurat to år, og en mye mer - eh - aktiv type, så jeg håper hun ikke skjønner at hun kan komme ut av buret sitt på en god stund ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men klarer hun ikke å klatre ut av sprinkelsenga? Eller har hun ikke kommet på tanken? ;o) Min kom faktisk aldri på tanken - ikke bare i sprinkelsenga, men også etter at han fikk stor seng da han var 3 år og 3 mnd. Han gikk _adlri_ ut av senga etter leggetid, og da morgenen kom ropte han med sin søteste stemme: "Hallo? Jeg er våken nå! Kan noen komme og hente meg?" ;-) Først da han var rundt 4 år begynte han å tusle ut selv og komme inn til oss om morgenen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro123 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men klarer hun ikke å klatre ut av sprinkelsenga? Eller har hun ikke kommet på tanken? ;o) Stort sett sitter hun og roper på meg i senga når hun vil opp. Men hun klatrer ut hvis det står en stol å klatre på ved senga. Tror de oppfatter sprinkelseng og vanlig seng som to ulike ting - i sprinkelsenga sitter man og hyler til noen kommer, i vanlig seng krabber man ut ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Min kom faktisk aldri på tanken - ikke bare i sprinkelsenga, men også etter at han fikk stor seng da han var 3 år og 3 mnd. Han gikk _adlri_ ut av senga etter leggetid, og da morgenen kom ropte han med sin søteste stemme: "Hallo? Jeg er våken nå! Kan noen komme og hente meg?" ;-) Først da han var rundt 4 år begynte han å tusle ut selv og komme inn til oss om morgenen:-) '' "Hallo? Jeg er våken nå! Kan noen komme og hente meg?"'' Så søt, da! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Stort sett sitter hun og roper på meg i senga når hun vil opp. Men hun klatrer ut hvis det står en stol å klatre på ved senga. Tror de oppfatter sprinkelseng og vanlig seng som to ulike ting - i sprinkelsenga sitter man og hyler til noen kommer, i vanlig seng krabber man ut ... ''Tror de oppfatter sprinkelseng og vanlig seng som to ulike ting'' Ja, man må jo oppføre seg i henhold til den senga man er i. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 '' "Hallo? Jeg er våken nå! Kan noen komme og hente meg?"'' Så søt, da! ) Ja, det var veldig nusselig:-) Vi så ingen grunn til å gjøre han oppmerksom på at det jo bare var å tusle ut av senga igjen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Oj, det må jeg si. Kun to av mine klarte å komme ut av senga, men da var de langt eldre. Posen her virket en stund, men de tok teknikken der også etterhvert. Hvor stor er barnet som klatret over gjerdet i barnehagen? Det må da være et stressmoment for de ansatte at h*n kan stikke av? Stakkars liten som måtte sy sting da. Min 5-åring klatret over gjerdet nylig da vi skulle hjem fra bhg. Det får hun ikke gjøre flere ganger Så alle tre har klatret slik ut av senga? Jaggu meg er motorikken på plass da Selv om det akkurat ikke er kjekt for mor og far. Klatregutten vår er snart 5 år. De har holdt ham inne i barnehagen i perioder når han klatrer over gjerdet og det har gått seg til. Nå synes han i grunnen det er kjekkere å være sammen med de andre ungene men han tar seg en tur over gjerdet i ny og ne for å holde ferdighetene ved like ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hun var 2 år og 5 mnd. Gikk helt fint, selvom hun også koste seg i sprinkelsenga. Brukte lang tid på å sovne første dagen, det er det eneste (men så var rommet nyoppusset da sprinkelsenga forsvant, så det var nok litt mye nytt på en gang) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uvitende......! Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jenta her i huset var 1,5 år da hun klarte å klatre over sprinkelsenga.. Så etter å hatt sele på henne en stund, for i det hele få henne til å sovna (klatret ut av sengen hele tiden) så kjøpte vi "stor" seng henne. Da var hun vel 1 år og 9 mnd. tror jeg.. Og hun ble kjempeglad da hun fikk ny seng... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.