Gå til innhold

Badetøy til barn da...

Gjest mora2

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

''Småsnuppene skal få seg bikini i år, men ikke med bh-overdel. Det skal være sånn liten topp med stropper over skuldrene.''

Bare nyskjerrig, har du tvillinger?

''Bare nyskjerrig, har du tvillinger?''

Nei, men de er radarparet :o) De liker å pynte seg og kle seg likt. De er 5 og snart 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa på 9 bruker bikini. Ho skal absolutt ha på toppen (har ønsket det i flere år), så da får ho det. Da skuler ho jo de digre brystene sine *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke det samme som bikini, da overdelen rekker nesten helt ned til buksa, er rett og slett delt i to for komfortens del.''

Er det ikke grit om det hadde vært liten bikini?

Bare lurer :0)

Hehe, joda, bortsett fra at jeg får litt sånn vemmelige Lolita-vibber av noen av de mest "voksen dame etterlignende" bikiniene til småjenter. Syns nesten det er bedre at de går i bare badebukse enn bikini som ser ut som den er laget for å være sexy. Mulig det høres litt ulogisk ut, men det får bare være. ;)

De jentene har ligner på disse: http://www.next.co.uk/shopping/children/girls3-16years/61/8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, bortsett fra at jeg får litt sånn vemmelige Lolita-vibber av noen av de mest "voksen dame etterlignende" bikiniene til småjenter. Syns nesten det er bedre at de går i bare badebukse enn bikini som ser ut som den er laget for å være sexy. Mulig det høres litt ulogisk ut, men det får bare være. ;)

De jentene har ligner på disse: http://www.next.co.uk/shopping/children/girls3-16years/61/8

Jeg er helt enig med deg! Snart 8-åringen min har så langt brukt enten badedrakt eller bare bikinibukse/badetruse, ikke noen overdel. Så får vi se da hvordan det blir fremover... Hun nevnte forleden at hun ønsket seg en topp til å ha under klærne, ikke en bh, men en topp beregnet for barn... Hm. Mor holder igjen ennå en stund gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min bader stort sett i ettersittende "shorts". Det har hendt seg at han har badet i badeshorts, men "speedoes" (altså ettersittende badetruse) har han aldri brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige de er når de sitter full av sand _alle_ veier :0)

Nåja, jeg kunne styre meg for å ha sand "alle veier", jeg da;-) Selv da poden var liten, hadde han nesten alltid badebukse på. Man kan jo ripes opp i stumpen av sanda, og da svir det skikkelig når man senere tisser i bleia.

Dessuten synes jeg det er litt mer behagelig for de andre badegjestene at eventuell "nummer to" ikke flyter i vannet.

Husker en gang i syden med 5-åringen vår - vi bader og koser oss i vannet - like bortenfor er en far med en naken småjente på kanskje 2 år. Plustelig kommer det skikkelige bæsjeklumper flytende bortover mot oss! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det er noe sånt småsnuppene mine skal få. Mest sannsynlig noe veldig roooosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 11-åringen min har akkurat den til høyre, med uv-topp i samme mønster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Snuppa på 9 bruker bikini. Ho skal absolutt ha på toppen (har ønsket det i flere år), så da får ho det. Da skuler ho jo de digre brystene sine *ler*

He, he, ikke sant! Mye å skjule ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Ok!

De toppene var jo søte da :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

''Bare nyskjerrig, har du tvillinger?''

Nei, men de er radarparet :o) De liker å pynte seg og kle seg likt. De er 5 og snart 3 år.

Akkurrat, så herlige :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Nåja, jeg kunne styre meg for å ha sand "alle veier", jeg da;-) Selv da poden var liten, hadde han nesten alltid badebukse på. Man kan jo ripes opp i stumpen av sanda, og da svir det skikkelig når man senere tisser i bleia.

Dessuten synes jeg det er litt mer behagelig for de andre badegjestene at eventuell "nummer to" ikke flyter i vannet.

Husker en gang i syden med 5-åringen vår - vi bader og koser oss i vannet - like bortenfor er en far med en naken småjente på kanskje 2 år. Plustelig kommer det skikkelige bæsjeklumper flytende bortover mot oss! *grøss*

He,he, ikke sant!

Jeg har alltid badetøy på mine, men de er nå søte når de sitter der med sand fra topp til tå.

Verre er det når all sanden skal bort igjen..He, he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta på 7,5 år bruker oftest badedrakt, men har også bikini. Gutten på 4,5 år bruker badebukse og noen ganger hel flytedrakt ("learn to swim" som både flyter og beskytter mot sol). Jenta bader aldri naken mer, men lillebror kan finne på å gjøre det fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ser ikke behaglig ut med de dressene heller..''

Og med den enorme mengden sol vi har her i Trøndelag så synes jeg faktisk det er litt i overkant hysterisk... Vi holder oss til solfaktor 20 el 30 og lar heller huden få litt sol og luft vi.

''Og med den enorme mengden sol vi har her i Trøndelag så synes jeg faktisk det er litt i overkant hysterisk... Vi holder oss til solfaktor 20 el 30 og lar heller huden få litt sol og luft vi.''

Skulle egentlig tro at faktor 15 er nok, hvis ikke UV-varselet er spesielt ille :-)

Men det er andre tider nå, enn da jeg vokste opp. Da brukte vi spenol. Faktor 10 ble regnet som sun-block. Det glade 70-tallet med røde flassende skuldre :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og med den enorme mengden sol vi har her i Trøndelag så synes jeg faktisk det er litt i overkant hysterisk... Vi holder oss til solfaktor 20 el 30 og lar heller huden få litt sol og luft vi.''

Skulle egentlig tro at faktor 15 er nok, hvis ikke UV-varselet er spesielt ille :-)

Men det er andre tider nå, enn da jeg vokste opp. Da brukte vi spenol. Faktor 10 ble regnet som sun-block. Det glade 70-tallet med røde flassende skuldre :-p

Vi brukte den blå Nivea-eska. :o) Den lukter barndommens somre... Ble vi solbrente så smurte de voksne oss med kamferatum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den blå Nivea-eska. :o) Den lukter barndommens somre... Ble vi solbrente så smurte de voksne oss med kamferatum!

Ja, jeg husker den blå Nivea-boksen, for meg var det påskelukt :-)

På sommeren var det Spenol. Den ble vannaktig når man smørte den på hud med saltrester fra all badingen, totalt ubrukelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...