Gjest mamsemor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nei, ikke hver gang, men innimellomvanker det en oppmerksomhet til besteforeldre, tanter og onkler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hverken tanter eller besteforeldre får betalt av oss for å passe barna. Jeg tar heller ikke betalt for å passe min niese. (ikke for å passe bikkja til svigermor heller) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kan jo spør sånn her har du 200 for strevet.. så er det opp til dem om de vil ta imot. Besteforeldre er stort sett gratis... stakkars de 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Snill mor, hun fortjente både billett og øreringer, og ikke minst at dere var takknemlige. ) Ja, hun er virkelig helt enestående:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det kommer an på alder og økonomi til barnevakten og hvor omfattende hjelpen har vært. Handler også om hvilken relasjon man har til vedkommende, hvor gjensidig det er. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hverken tanter eller besteforeldre får betalt av oss for å passe barna. Jeg tar heller ikke betalt for å passe min niese. (ikke for å passe bikkja til svigermor heller) Nå har ingen av våre nærmeste familiemedlemmer dyr som det er aktuelt at vi passer, men dersom det hadde vært tilfelle, ville jeg ikke ha forventet betaling for det. Men jeg ville nok da lettere ha forventet at dyrets eier utstyrte meg med fór, mens dersom det gjaldt pass av et tantebarn ville jeg selvsagt glatt holdt dem i kosten selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nei, voksne barnevakter i nær familie får ikke betaling. Men hvis de passer barna hjemme hos oss, pleier vi å sørge for at de får mat. Og jeg ser også for meg at hvis en ung fetter eller kusine av barna skulle passe dem, kunne de få vanlig barnevakt-betaling, tenåringer trenger jo alltid penger :-) Men det har ikke skjedd hos oss... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skal bruke barnas tante (20) i helga og ho får betalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kun hvis tante er tenåring, student el.lign. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.