Gå til innhold

Hvor mange barn hvis du kunne?

Gjest bellissimoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• AneM1365380603

14

• laban

7

• Mrs. Wallace

5

Gjest mandolina

Jeg har 4 barn og ikke ett for mange. Jeg kunne hatt 5 og da hadde jeg hatt både hjerterom og plass til den siste også, men h*n døde.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg er veldig fornøyd med de 4 barna jeg har. Hvis vi skal ha flere barn blir det et fosterbarn. Det har vi litt lyst til, men huset er ikke klart for det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aimabel

Hvis jeg hadde råd til det ville jeg nok hatt fire. Synes det er hyggelig å gi dem mange søsken, for det tror jeg man kan ha mye glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

2 tror jeg. Har en gutt da, men foreløpig er det vanskelig og få flere.

Jeg vet egentlig ikke, har aldri tenkt så mye over det, har egentlig bare tatt tingene som de kom og levd etter livets realitet. Hvem vet, kanskje jeg ville hatt en hel bøling ;o) (men det tviler jeg sterkt på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jeg har fire og jeg ville ikke hatt mindre - og absolutt ikke flere heller :-), så da må jeg vel si 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To eller tre tror jeg.

Nå er jeg stemor til tre og mamma til ei, og det blir med det, selvom jeg nok innerst inne alltid vil ønske meg et barn til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Har to og synes egentlig det er helt passe. Det mente jeg også før jeg fikk barn. Nå er jeg sikker på at dersom jeg hadde hatt fire eller fem, ville jeg ikke synes det var én for mange. Men med tanke på at jeg også synes jobb og andre interesser også betyr en del, og dessuten trenger litt tid helt for meg selv, tror jeg ikke jeg har kapasitet til mer enn to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Tja, jeg har alltid sagt at jeg vil ha minst to, kanskje tre barn. Nå har jeg to, og er vel ikke helt fremmed for et barn til, men mannen mener det holder med to. Og jeg lever veldig godt med de to vi har, jeg også, så jeg gidder ikke mase meg til noe. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ambisjoner om mer enn to barn, men når jeg ser blide babyer skjønner jeg jo godt de som vil ha en til...

Men det er ikke aktuelt hverken å gå gravid eller å føde en gang til, så det er ikke noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg har en komplett familie og nærer intet ønske om familieforøkelse selv om jeg bare har ett barn.

Men jeg har i tidligere tider tenkt at jeg skulle ha tre barn, og at de skulle hete X (=poden) og Njord og Einride. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...