Gjest prust Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 4 barn er det jeg egentlig ønsker å ha. Vi har tre, og har satt stopp - en del av årsaken er at nr 2 krever mye oppmerksomhet. I går var det nettopp hun som spurte omikke jeg kunne dra til sykehuset og si til doktoren at jeg ville ha en baby til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til adoptivbarn Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 0! Verden er allerede overbefolket. Det må kriger og katastrofer til for å få folketallet ned, og det er jo trist. Jo flere folk, jo mer krig og elendighet også, som bidrar til at folketall går ned. Det er dessuten en fæl verden å få barn i. Folk burde ta ansvar i stedet for å være så egoistiske! Det er flere måter å få barn på. Hvis man ønsker seg barn, men ikke har lyst til å sette flere til verden, kan man adoptere. Det er en FLOTT måte å få barn på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Å spørre en som forteller om en graviditet og ikke virker dypt fortvilet, om abort har vært vurdert, er helt uhyrlig. At hun visste du hadde mistet i forveien, gjør saken bare enda verre. Fire barn er ikke akkurat noen sensasjonell familiestørrelse. Jeg ville sagt noe om det var en person som sto meg virkelig nær, men hun ligger under den kategorien der det vil virke mot sin hensikt. Jeg orker ikke oppdra voskne mennesker. Håpløse kommentarer har hun hatt før, og det vil hun komme med senere også. Hun gjør det mer av dumskap enn ondskap. Det er en forskjell der. Heldigvis for henne har hun flotte kvaliteter også ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du glemte noe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har ikke orket å lese alle svarene. Du glemte en veldig viktig ting. Det at det er visse ting vi single ikke fikser helt på egen hånd. :-)) Hadde jeg hatt en mann og at forholdet var bra så hadde jeg nok hatt iallfall 3 barn. Har 2 i dag og har satt en strek for videre barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 4 barn er det jeg egentlig ønsker å ha. Vi har tre, og har satt stopp - en del av årsaken er at nr 2 krever mye oppmerksomhet. I går var det nettopp hun som spurte omikke jeg kunne dra til sykehuset og si til doktoren at jeg ville ha en baby til :-) ''I går var det nettopp hun som spurte omikke jeg kunne dra til sykehuset og si til doktoren at jeg ville ha en baby til :-)'' Jeg har jo bare en, og jeg er jo ofte på sykehuset. Hver eneste gang spør guttungen -Duuuu, kan ikke legen se om det er en prikk i magen din? -Duuuu, når du tok røntgen, så de baby da? -Duuuu, når de opererte magen din, kan du be dem om å legge inn en prikk da? *flire* Han er jo skjønn da, og jeg har forklart hvorfor vi ikke skal få baby, men han gir seg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hadde jeg møtt min kjære i riktig ung alder, og dermed kunne spredt barna over ca 18-20 år, så ville jeg gjerne hatt 5-6 stykker. 3 var et minimum, og det har vi fått, selv om den eldste er død. Så de to høyst levende hjemme blir beholdningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Å spørre en som forteller om en graviditet og ikke virker dypt fortvilet, om abort har vært vurdert, er helt uhyrlig. At hun visste du hadde mistet i forveien, gjør saken bare enda verre. Fire barn er ikke akkurat noen sensasjonell familiestørrelse. Da jeg var blitt gravid med nr tre og ringte legen for å få tima sa han: "Ja, vi må få satt deg opp litt fort da." Og det var jo jeg glad for helt til han føyde til: "For det haster hvis du skal rekke å søke om abort." Og da ble jeg temmelig satt ut gitt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Da jeg var blitt gravid med nr tre og ringte legen for å få tima sa han: "Ja, vi må få satt deg opp litt fort da." Og det var jo jeg glad for helt til han føyde til: "For det haster hvis du skal rekke å søke om abort." Og da ble jeg temmelig satt ut gitt... ????? Utrolig.. tror jeg hadde byttet lege.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 3 - jeg har 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Eg kunne nok tenkt meg et 3. barn, men er nok for gammel nå -og dessuten singel. Er glad for de 2 prinsessene eksen ga meg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 3 hvis jeg hadde hatt helse til det. Men har en egenprodusert og en til låns via kjæresten. Dessuten husdyr, så vi er egentlig fornøyde:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea89 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jeg ville ha hatt tre uansett:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Da jeg var blitt gravid med nr tre og ringte legen for å få tima sa han: "Ja, vi må få satt deg opp litt fort da." Og det var jo jeg glad for helt til han føyde til: "For det haster hvis du skal rekke å søke om abort." Og da ble jeg temmelig satt ut gitt... Hva i alle dager...? Han forvekslet deg ikke med en med nesten samme navn på 16 1/2 år eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hva i alle dager...? Han forvekslet deg ikke med en med nesten samme navn på 16 1/2 år eller noe? Nei, det er nok ikke mulig. Jeg har et sjeldent navn, og hans barn var mye sammen med mitt barn nr to. Så han var helt klar over hvem han snakket med. Jeg tror (TROR) at han ikke troddeat det kune være planlagt og gjennomtenkt med barn nr tre såpass lenge etter nr en og to. Noe det for øvrig var. Jeg ler av det i ettertid, da :-). Samme lege nektet for øvrig å sykmelde meg for hyperemesis med begrunnelsen at dette hadde jeg valgt selv. Og han sa jeg fikk heller ta meg sammen og slutte å kaste opp, så ville det gå så fint så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1213437865' post='3899932] ''I går var det nettopp hun som spurte omikke jeg kunne dra til sykehuset og si til doktoren at jeg ville ha en baby til :-)'' Jeg har jo bare en, og jeg er jo ofte på sykehuset. Hver eneste gang spør guttungen -Duuuu, kan ikke legen se om det er en prikk i magen din? -Duuuu, når du tok røntgen, så de baby da? -Duuuu, når de opererte magen din, kan du be dem om å legge inn en prikk da? *flire* Han er jo skjønn da, og jeg har forklart hvorfor vi ikke skal få baby, men han gir seg ikke. Så skjønn han er da!!!! Han eldste min har mast lenge om en baby, men har vel trolig innsett at det ikke blir flere.... Jentene har aldri spurt om hvordan babyer blir til, og jeg fant ut at her må det litt folkeopplysning til, når min sjuåring tror at legen bare "fikser" det.... Hun var imidlertid ikke så interessert i å høre om det - var mer opptatt av at babyene i Afrika blir båret på ryggen.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Med mindre det følger en fulltids nanny og gjerne husholderske også, så holder det absolutt med 3 for mitt vedkommende Hadde jeg hatt noen som tok seg av både hus, hage, barn og meg, så kunne jeg gjerne gått gravid og født ganske mange flere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg sa alltid at jeg ville ha 3. Nå kom de ikke på bestilling, så det hele tok en smule lengre tid enn det vi hadde trodd, i tillegg til at jeg nok var litt blåøyd i forhold til hvor krevende småbarn kan være... Det ble to jenter med to år mellom, helt perfekt for vår familie. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Mellom 5 og 10 tror jeg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Å, jeg elsker gå gravid! Så jeg kunne bært frem mange unger! Men det er ansvaret etter da ;0) 5 barn kanskje... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.