Gå til innhold

Hvor mange barn hvis du kunne?

Gjest bellissimoo

Anbefalte innlegg

Nei, det er nok ikke mulig. Jeg har et sjeldent navn, og hans barn var mye sammen med mitt barn nr to. Så han var helt klar over hvem han snakket med. Jeg tror (TROR) at han ikke troddeat det kune være planlagt og gjennomtenkt med barn nr tre såpass lenge etter nr en og to. Noe det for øvrig var.

Jeg ler av det i ettertid, da :-). Samme lege nektet for øvrig å sykmelde meg for hyperemesis med begrunnelsen at dette hadde jeg valgt selv. Og han sa jeg fikk heller ta meg sammen og slutte å kaste opp, så ville det gå så fint så.

Ja, du burde jo egentlig tenkt på det selv, at du kunne la være å kaste opp. Det hadde gjort alt mye enklere * stønn * .

Lurer på om sånne leger er like harde mot menn som kommer med "selvvalgte" sykdommer som skyldes røyk, alkohol og slapp livsstil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• AneM1365380603

14

• laban

7

• Mrs. Wallace

5

Gjest Tatjana

Ja, du burde jo egentlig tenkt på det selv, at du kunne la være å kaste opp. Det hadde gjort alt mye enklere * stønn * .

Lurer på om sånne leger er like harde mot menn som kommer med "selvvalgte" sykdommer som skyldes røyk, alkohol og slapp livsstil...

Han her var visst det. Han gjorde, svjv, ikke noe godt inntrykk på et eneste menneske i bygda. Og heldigvis ble de ikke her så lenge. Jeg burde ikke tenke sånn, det er fryktelig vanskelig å få leger hit til Distriktsnorge, men heldigvis bestemte han seg for å dra til et mer sentralt sted og jobbe der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dersom jeg hadde begynt tidligere enn som 25 år gammel så kunne jeg sikkert hatt nærmere ti unger :) Jeg er glad i barn, men er godt fornøyd med mine tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 - og synes det er passe...

Og nå nå de er i tenårene og krangler og begynner å bekymre oss på nattestid (igjen, hehe) så tenker jeg av og til at 0 hadde vært det rette... Huff.

De er fine unger, selvsagt, og gleder oss mye...men nettopp derfor er det vel at man bekymrer seg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2 - og synes det er passe...

Og nå nå de er i tenårene og krangler og begynner å bekymre oss på nattestid (igjen, hehe) så tenker jeg av og til at 0 hadde vært det rette... Huff.

De er fine unger, selvsagt, og gleder oss mye...men nettopp derfor er det vel at man bekymrer seg også...

Jeg vet hva du mener.

Jeg pleier å skrive til bekymrede gravide at "...og snart ligger du ikke våken lenger fordi h*n skriker, men fordi du ikke tør sovne før du har hørt nøkkelen i låsen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener.

Jeg pleier å skrive til bekymrede gravide at "...og snart ligger du ikke våken lenger fordi h*n skriker, men fordi du ikke tør sovne før du har hørt nøkkelen i låsen..."

Jepp... Håper det går over en gang ;-)

Da skal jeg sove mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to, med 15 års mellomrom, hadde jeg kunne bestemme alt selv så hadde jeg fått to til etter minstemann, eller kansje en før og en etter.

Men er veldig fornøyd med de to vi er velsignet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...