Løvinne_1974 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor lenge kan man merke melk i brystene etter avsluttet amming? Jeg sluttet å amme for 3 måneder siden. Hvis jeg forsiktig "melker" brystvortene nå, pipler det ut noen som ligner på råmelk. Fikk det for meg at jeg skulle sjekke dette nå i kveld, så har ikke drevet og stimulert noe produksjon... Er dette normalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ganske vanlig. Jeg kunne presse ut melk av brystene to år etter amming. Det kommer an på hvor du er i syklusen pga av hormoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 en gang ku, alltid ku ;-) Såvidt jeg vet kan man presse ut melk i årevis etter endt amming 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.