Gå til innhold

Distrikt!!!!!! HURRA!!!

cali-08

Anbefalte innlegg

Endelig kom beskjeden vi har ventet på, Onsdag 11 juni fikk vi tildelt Cali i colombia som distrikt.

Vi sendte papirene til colombia 16 mai 2006, så 25 mnd etter fikk vi distrikt.

Nå venter vi spendt på neste beskjed å håper den kommer i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse. Et fantastisk distrikt dere skal til. Nydelige mennesker og en flott by. Håper dere får tlf. snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Cali som distrikt.. Håper at siste etappe går litt fortere. Kanksje de allerede har et barn i "kikkerten" for dere.

Tvi tvi

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Gratulerer med flott distrikt!

Håper tiden frem til telefonen går raskt. Det virker som det skjer litt i Cali fortiden. Hærlig!

En spennende tid dere har i møte nå. Lykke til med siste innspurt.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse. Håper at tildelingen ikke er langt unna. Krysser fingrer for at flere av oss får distrikt snart.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristin691365380881

Gratulerer så mye med distrikt!

Håper den store telefonen kommer snart :)

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med Distrikt !!!!!!

Vi sendte våre dokumenter til Coolombia 11.mai 2006 - så vi er rimelig spent selv om dagen nå :) Kan jeg spørre hvilken aldersgruppe dere er godkjent for i Colombia?

Lykke til og håper virkelig den store telefonen om tildelingen snart er rundt hjørnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med Distrikt !!!!!!

Vi sendte våre dokumenter til Coolombia 11.mai 2006 - så vi er rimelig spent selv om dagen nå :) Kan jeg spørre hvilken aldersgruppe dere er godkjent for i Colombia?

Lykke til og håper virkelig den store telefonen om tildelingen snart er rundt hjørnet:)

hei

Vi er godkjent i alderen 0-2 år.

håper dere får høre noe snart! Vi krysser fingene .

hvilken alder er dere godkjent for?

Vi sendte papirene 16 mai 06 så det kommer nok en hyggelig melding til dere snart også.

Vi venter i spenning på tlf, føler jeg svever litt om dagen, men det er sikkert vanlig .

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

Vi er godkjent i alderen 0-2 år.

håper dere får høre noe snart! Vi krysser fingene .

hvilken alder er dere godkjent for?

Vi sendte papirene 16 mai 06 så det kommer nok en hyggelig melding til dere snart også.

Vi venter i spenning på tlf, føler jeg svever litt om dagen, men det er sikkert vanlig .

klem

Ja vi får håpe det:) Vi er godkjent for 0-2 i Norge og 1-2 år i Colombia......så får håpe det også er vår tur snart da:)

Men ihvertfall - GRATULERER igjen så mye til dere og gleder meg til å høre jubelbrølet fra deg her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...