Gjest introvert men sosial Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg lurer litt på det. Man bor da relativt tett (feks bondegårdsferie kan to og to familier dele kjøkken og bad feks) og er ganske tett på mange andre familier i en uke. Saken er at jeg er sånn om trenger endel tid for meg selv og å hvile, og å veksle mellom å være innadvendt og utadvendt. Jeg trenger rett og slett "alenetid" for å klare å ta meg inn. Når jeg ferierer med barna mine alene, går det bra, selv om de er under skolealder, for de er vant til å ha to rolige økter i løpet av dagen. Lurer på hvordan det vil være å leve så tett på andre familier, og om det forventes at man er sosial hele tiden, eller om det er mulig å få seg tid alene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest introvert men sosial Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 For dem som ikke vet det er Unnis aktivitetsferie sånn arrangert tur for aleneforeldre med barn. Jeg kjenner ingen andre som skal dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.