Gå til innhold

Noen her som har vært¨på Unnis aktivitetsferie?

Gjest introvert men sosial

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på det. Man bor da relativt tett (feks bondegårdsferie kan to og to familier dele kjøkken og bad feks) og er ganske tett på mange andre familier i en uke.

Saken er at jeg er sånn om trenger endel tid for meg selv og å hvile, og å veksle mellom å være innadvendt og utadvendt. Jeg trenger rett og slett "alenetid" for å klare å ta meg inn. Når jeg ferierer med barna mine alene, går det bra, selv om de er under skolealder, for de er vant til å ha to rolige økter i løpet av dagen.

Lurer på hvordan det vil være å leve så tett på andre familier, og om det forventes at man er sosial hele tiden, eller om det er mulig å få seg tid alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For dem som ikke vet det er Unnis aktivitetsferie sånn arrangert tur for aleneforeldre med barn. Jeg kjenner ingen andre som skal dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...