Gjest mammamiaaa Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Virker som str varierer litt fra butikk til butikk ja. Er det Cubus hvor klærne er bittelitt større, tro? Knerta mi på snart 1,5 år bruker fremdeles bodyer i str 80, og en jakke i str 74..! Men hvertfall jakka er nok stor i str... :-) Jeg kjøpte noen klær på Coop - i Disneymerket, str 56, hun passer jo i str 56 nå... men disse klærne svømte hun i! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde ingenting i str. 50. Kjøpte inn så jeg hadde 4-5 bodyer, noen sparkebukser og 1 henteantrekk i str. 56. Hadde en fleecedress i str. 62. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi hadde nedel, men mine har vært små da... Kjøpte prematur tøy aller først. Jeg ville kjøpt litt hvertfall, ikke pent når alt henger å slenger på ungene..Men kommer jo litt ann på hvor stor ungen er da... Du kan jo bare ta deg en handletur etter noen dager :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.