jiipp Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ...skjønner ikke..har noen opplevd dette? Dvs jeg er regelmessig som en klokke når det gjelder syklus.. Nå fikk jeg en blødning midt i perioden som var såpass sterk at det IKKE kan være eggløsningsblødning (blør på fjerde dagen).. Pleier alltid på dag 10, 11, 12 ca få eggløsningsslim og opplåsthet pga eggløsning..men det skjedde ikke nå...og vi hadde vel sex på dag 7... om dette er en graviditet, en merkelig en som begynner med blødning, så burde jeg jo ha kjent eggløsing vel? Har tre barn fra før..har hatt lyst på fire men er litt for tidlig...og mannen har sagt stopp på tre... ¨Hva tror dere? Noen som jhar opplevd dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det kan ikke være en abort da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Overgangsalder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det første jeg tenker på er at du har hatt en spontanabort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.