Gjest oslo245 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dette lurer da jeg på.. Noen som har solgt klær eller babyutstyr der? er det noen interesse for å kjøpe brukte klær? utstyr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kjøpte en kasse babytøy på nettet (ikke finn, dette var i 1998 og jeg husker ikke hvor) for 800,- før poden ble født. _Masse_ tøy + et par tepper og noe småtter, pent og rent og helt. Brukte det til begge ungene og er fremdeles kjempeglad for at noen ville selge det billig. Det var helt vanlig tøy som bodyer, trøyer, gensere, bukser osv. Solgte en del tøy selv for en rimelig penge + tåteflaskene (uten smokkene!) + brystpumpa med tilbehør og jeg tror sannelig dama fikk med melkeoppsamlerne også (hun ville ha dem da), det er jo bare å koke det som kan kokes så er det like rent og fint. ) Men du bør legge deg ganske lavt i pris når det gjelder tøy og jeg handlet i alle fall babytøy i kassevis, enkle plagg blir alt for mye styr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har kjøpt veldig mye brukte klær på nett, men ikke akurat finn.no. Ingenting i veien for å gjøre det. Har solgt litt og, men solgte enkeltplagg og syns det var veldig pesete. En eventuell neste gang blir det "posesalg". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vi har solgt baby-bilstolene våre på Finn, og en badstu. :-) Alt gikk uten problemer. Et viktig poeng er å ha fine bilder av det du selger, og utfyllende tekst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Klær har jeg verken kjøpt eller solgt på finn, men jeg har solgt ymse utstyr der. Det er veldig kjekt, og man får jo inn noen kroner på det. Men det kan være slitsomt å forholde seg til mange som ringer og spør og kanskje skal komme osv. Jeg synes derfor det lønner seg på alle plan å sette prisen "lavt nok" til å begynne med. Setter du prisen for høy, blir det bare masse styr og dikkedarer med de potensielle kundene. Og som andre har nevnt: Sett sammen (små) pakker. Det er ikke sikkert noen vil kjøpe en kjempesekk med klær til 1000 kroner, men kanskje du finner 5 kjøpere til småposer a kroner 200? Og: Bilder er kjempeviktig og god beskrivelse (husk avsnitt i teksten). Dersom du selger flere ting kan det også være en idé å skrive at bildene fjernes etterhvert som tingene selges, så slipper du telefon nummer 100 på TrippTrapp-stolen mens du fortsatt sterver med å få solgt vogna;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har ikke solgt noe, men ja, det er interesse for brukt babyutstyr :-) Vi Har kjøpt noe, og følger med etter gode tilbud. Det er bra for miljøet og så er det penger å spare. Jeg er ikke så intressert i brukte klær, vi arver noe, og synes det er hyggelig med litt nytt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.