Gå til innhold

Hvordan unngå å grine?

Gjest lettrørt

Anbefalte innlegg

Gjest lettrørt

Jeg er en av dem som alltid griner når jeg blir rørt.

Om det er bryllup, begravelse, film eller bok, kommer tårene sprettende.

Jeg gifter meg i helga, og har ikke lyst til å grine hele dagen.

Noen tips som får meg til å la være?

Hvordan var du i ditt bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grein som bare det jeg. Jammen kjekt med vannfast sminke :-)

Er kjempe lettrørt. Trenger bare å høre et korps og se et flagg på 17 mai så kommer klumpen i halsen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grin masse i forveien. Du klarer sikkert det ved å forestille deg dagens hendelser. Da er du bedre rustet til å takle det som kommer :)

Mine gledestårer kom på trappen etterpå ;)

Lykke til med bryllup og fest, det blir en stor verdifull dag å huske på videre i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grein som bare det jeg. Jammen kjekt med vannfast sminke :-)

Er kjempe lettrørt. Trenger bare å høre et korps og se et flagg på 17 mai så kommer klumpen i halsen.....

Jeg er nok lettrørt jeg også, men 17. mai og korps har jeg aldri blitt rørt av - det er jo bare irriterende og slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg er akkurat som deg, og i mitt eget bryllup visste jeg at det ville bli litervis med tårer.

Så - jeg sørget for vannfast sminke, og en forlover med haugevis av kleenex i vesken. Ingenting å gjøre med, er man slik så er man slik.

Lykke til med bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også meget lettrørt, og er enda verre nå enn da jeg fitet meg:-)

Men i mitt eget bryllup gråt jeg merkelig nok ikke i det hele tatt fordi jeg ble rørt av noe. Jeg var kanskje bare så glad og høyt der oppe til at tårene kom?? Vet ikke...

Men det kom noen tårer da taler touchet inn på det at faren min ikke levde til å oppleve dette, men det skyldtes jo ikke at jeg ble rørt akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gudskjelov at det ikke finnes en pille mot dette. Hva hadde vel kronprinsbryllupet vært uten tårer? Nå står det vel for oss som noe av det mest rørende vi har fsett av brylluper på tv. Noen tårer fordi man blir rørt, synes det høres helt flott ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg er også meget lettrørt, og er enda verre nå enn da jeg fitet meg:-)

Men i mitt eget bryllup gråt jeg merkelig nok ikke i det hele tatt fordi jeg ble rørt av noe. Jeg var kanskje bare så glad og høyt der oppe til at tårene kom?? Vet ikke...

Men det kom noen tårer da taler touchet inn på det at faren min ikke levde til å oppleve dette, men det skyldtes jo ikke at jeg ble rørt akkurat.

Hvordan var det å fite seg, egentlig???

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det å fite seg, egentlig???

;)

Veldig bra, takk! ;-) Omtrent som pulates, ref mannen til en av dol'erne!! ;-)

*notere for seg selv "bli flinkere til å lese korrektur", men deretter kaste bort lappen fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å forbedre meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym pga gjenkjennelsesfare:-)

Veldig bra, takk! ;-) Omtrent som pulates, ref mannen til en av dol'erne!! ;-)

*notere for seg selv "bli flinkere til å lese korrektur", men deretter kaste bort lappen fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å forbedre meg*

Eller som jeg en gang skrev da jeg jobbet i et teleselskap (notat på en kunde):

"Oppsugelse av bonding" (altså oppsigelse av bindingstid på mobiltelefon)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov at det ikke finnes en pille mot dette. Hva hadde vel kronprinsbryllupet vært uten tårer? Nå står det vel for oss som noe av det mest rørende vi har fsett av brylluper på tv. Noen tårer fordi man blir rørt, synes det høres helt flott ut.

Åh, jeg kjenner godt at tårene presser bare av minnet om det kronprinsbryllupet... Hvem kunne la være å la tårene renne da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he* Husker min mann påpekte det litt uheldige ordvalget da han fikk seg forelagt et utkast til attest som som skulle gis til en ansatt som sluttet, hvor det sto at den ansatte hadde utført arbeidet til ledelsens "tilfredsstillelse".

I den endelige versjonen ble dette byttet ut med "tilfredshet";-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bryllupet var den rene tårepersen både PÅ fjernsynet og for oss som satt i sofaen og så på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamiaaa

Du må nå bare slippe ut følelsene da...

Et triks er å grine fra deg før du kommer dit.

Et annet triks er avledning, tenk på noe annet når du kjenner tårene komme, det er tankene du gjør deg som rører deg og får deg til å ville felle tårer... Så straks du kjenne at nå kommer en tåre, lukk øynene, smil, pust dypt inn og tenk på noe helt hverdagslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: Flere har tipset om vannfast sminke, noe som jo er lurt. I tillegg bør du ha med ekstra sminke til å 'reparere' litt underveis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym pga gjenkjennelsesfare:-)

*he he* Husker min mann påpekte det litt uheldige ordvalget da han fikk seg forelagt et utkast til attest som som skulle gis til en ansatt som sluttet, hvor det sto at den ansatte hadde utført arbeidet til ledelsens "tilfredsstillelse".

I den endelige versjonen ble dette byttet ut med "tilfredshet";-)

*tørker lattertårer*

Kanskje like greit at det ble den siste versjonen ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg kjenner godt at tårene presser bare av minnet om det kronprinsbryllupet... Hvem kunne la være å la tårene renne da tro?

JEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...