pekkaline Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vil bare si at jeg har sett en brud som har kommet hulkende (nærmest) opp mot alteret, men det var jo bare rørende for oss andre. Tårer er jo en naturlig del sålenge det ikke er av sorg Resten av bryllupet så strålte hun hele tiden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vil bare si at jeg har sett en brud som har kommet hulkende (nærmest) opp mot alteret, men det var jo bare rørende for oss andre. Tårer er jo en naturlig del sålenge det ikke er av sorg Resten av bryllupet så strålte hun hele tiden Bra det var "nærmest" hulkende, da! ;-) Jeg ville nok synes "hulkende" uten et "nærmest" foran hadde blitt litt vel i overkant;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bra det var "nærmest" hulkende, da! ;-) Jeg ville nok synes "hulkende" uten et "nærmest" foran hadde blitt litt vel i overkant;-) Vi hørte noen hikst i starten faktisk. Det var jo overveldende for henne detta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vi hørte noen hikst i starten faktisk. Det var jo overveldende for henne detta Hikst går bra!:-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Åh, jeg kjenner godt at tårene presser bare av minnet om det kronprinsbryllupet... Hvem kunne la være å la tårene renne da tro? Jeg hadde ingen problemer :-) Enda jeg er lettrørt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helt ekstrem! :s Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg tør omtrent ikke gifte meg fordi joeg kommer til å grine vekke hele greien 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bra det var "nærmest" hulkende, da! ;-) Jeg ville nok synes "hulkende" uten et "nærmest" foran hadde blitt litt vel i overkant;-) Jeg var i et bryllup hvor bruden storhulket på vei opp kirkegulvet. Men det var fordi faren hennes nettopp var død, og det ble nok veldig tydelig for henne i akkurat den situasjonen hvem som manglet. Vi hulket egentlig, alle som var til stede. Men stemningen steg betraktelig utover i seremonien. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er helt ekstremt lettrørt og kan gråte av en fin tv-reklame hvis jeg er i det hjørnet. Men i mitt eget bryllup gråt jeg ikke i det hele tatt, ble bare litt sånn "glad-rørt". Det ble noe annet da jeg sto midt i situasjonen på den måten. Men om du skulle komme til å gråte, så bare la det komme. Folk synes bare det er fint å se følelser. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Åh, jeg kjenner godt at tårene presser bare av minnet om det kronprinsbryllupet... Hvem kunne la være å la tårene renne da tro? Jeg kunne ikke funnet på å tenke tanken engang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hørte et råd om å gå på høye hæler, og trå seg selv på tærene når man ble rørt. Gro & Valla som sa det .. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Åh, jeg kjenner godt at tårene presser bare av minnet om det kronprinsbryllupet... Hvem kunne la være å la tårene renne da tro? Var det noe å grine av? Jeg så ikke så mye på det, men ble i hvert fall ikke det minste rørt. Men jeg kjenner ingen av dem, heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg var i et bryllup hvor bruden storhulket på vei opp kirkegulvet. Men det var fordi faren hennes nettopp var død, og det ble nok veldig tydelig for henne i akkurat den situasjonen hvem som manglet. Vi hulket egentlig, alle som var til stede. Men stemningen steg betraktelig utover i seremonien. ;o) Ja, det blir jo litt spesielt når settingen er akkurat slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg får bestandig tårer i øynene både i bryllup og i begravelser. I mitt eget bryllup hadde jeg enkelte ganger tilløp til tårer, men noen gråt ble det ikke. Jeg var vel litt på "tuppa" fordi jeg var i sentrum med mye fokus på meg, og tårene satt vel derfor litt lenger inne. Ellers synes jeg ikke noen tårer er noe negativt i en slik situasjon, da :-). Men jeg _har_ vært i både bryllup og 60-årslag der hovedpersonen rett og slett hulket gjennom hele talen sin, og det kan bli litt pinlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine2b Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vannfast mascara og la tårene trille om tårene vil. Eller gjør som på amerikanske filmer, stor hatt og mørke solbriller ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 På vei inn i kirken i mitt bryllup fikk jeg "the ugly cry" etter at jeg så ei venninne så og grine. Men, vet du hva, det gjorde ingenting Jeg gråt også under noen av talene, men klarte meg bra ellers, og jeg var til og med gravid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.