Gjest hull i ørene... Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare til å gå inn hos en frisør dersom man øsnker å ta hull i ørene, eller er det timebestilling på det? Det tar vel ikke så lang tid, eller?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er ikke alle som jobber i en frisørsalong som tar hull i ørene... Så du kan ha uflaks og komme innom en gang det ikke er noen der som kan gjøre det... (Been there, done that - gjett om lillesøster var skuffet...) Det lureste er vel derfor å bestille tid, eller å la være å si noe til barnet på forhånd sånn i tilfelle... Men det tar ikke lang tid, nei - fort og gæli... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De fleste gjør dette uten timebestilling tror jeg. Tar bare noen minutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veldig forskjeller Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Anbefaler å sjekke på telefon først, også med hva slag dobber de har tilgjengelig. Guttungen tok hull i øret for ikke så mange ukene siden og det jeg trodde skulle være en lett match var ikke så enkel alikavel. Svært mange frisører ønsker at du bestiller tid for dette (selv om hele greiene kun tar en fem minutters tid å gjennomføre, ti kanskje på to hull, inkl. valg av dobbe) Det var også forsåvidt store prisforskjeller. Og sist men ikke minst så var det veldig forskjell på utvalg av dobber. På et par steder så var det kun disse vanlige vi husker fra all tid, og det hørtes ikke ut som at de hadde hatt noe særlig annet heller. Andre steder hadde de svært mye moderne, fra søte små kuler til store diamantlign. stener. Så ring og sjekk på forhånd. Vi endte opp med å heller betale litt ekstra for å få en imøtekommende koselig og rett inn for slike småting frisør, også fordi de hadde mye moderne å velge mellom og guttungen kunne smelle på plass en megadiamant med en gang Jeg bor på Østlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.