Gå til innhold

7 års-bursdagsselskap!

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Mellomste barn skal ha 7 års-bursdagsselskap i morgen - og de blir 15 jenter, inkludert våre to. Moro!

Jeg har hatt så sabla mye å gjøre på jobben, så jeg er ikke helt mentalt forberedt på selskap, men regner med at jeg kommer inn i riktig modus i morgen. Tenkte å jobbe halv dag i morgen, slik at det ikke blir så himla stress om ettermiddagen.

I kveld har jeg bakt brownies og sukkerbrød og laget gelé. Det som gjenstår er å kjøpe brus, godteri og frukt i morgen, dekke bord og rydde litt + lage pizzaboller. Jeg klarer det fra 14 til 17.30 vel?

Vi har egentlig ikke noe program - det pleier å gå fint av seg selv. I fjor danset de en del, men da var været fint, og de kunne danse på verandaen. I morgen blir det regn, så vi må nok være inne. Stolleken pleier å være gøy - og så vil hun ha fisking av godteposene. Andre enkle, men morsomme forslag?

Tenk at min skatt blir 7 år....ferdig med første klasse....har venninner, trives på skolen og er ei deilig jente med mye temperament..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Grattis med mellomstejenta! :)

Jeg ville forresten satt pizzadeigen i kveld, evt i morra tidlig, (kjempefort gjort, særlig dersom du har kjøkkenmaskin!) og latt den kaldheve under plast i kjøleskapet, så er det bare å bake ut når du kommer fra jobb i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 9-årsbursdag for guttungen i dag, men vi tok en lettvint en og arrangerte bowlingbursdag sammen med 2 andre sommerbarn i klassen.

Lykke til i morgen, det er moro med bursdag! -og de pleier å være flinke til å finne på sjøl, etter bowlingen fløy alle de 18 gutta "våre" ut og lekte "gi et lite vink" utenfor bowlinghallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Vi hadde 9-årsbursdag for guttungen i dag, men vi tok en lettvint en og arrangerte bowlingbursdag sammen med 2 andre sommerbarn i klassen.

Lykke til i morgen, det er moro med bursdag! -og de pleier å være flinke til å finne på sjøl, etter bowlingen fløy alle de 18 gutta "våre" ut og lekte "gi et lite vink" utenfor bowlinghallen.

Ja, det går sikkert kjempefint! Jeg kjenner jo ikke alle jentene så veldig godt, siden dette er førsteklasse - men regner med de leker fint.

Storebrors gjeng, de er også fine - lekte stolleken, spilte minibiljard og ishockey i hans 9 års bursdag tidligere i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Grattis med mellomstejenta! :)

Jeg ville forresten satt pizzadeigen i kveld, evt i morra tidlig, (kjempefort gjort, særlig dersom du har kjøkkenmaskin!) og latt den kaldheve under plast i kjøleskapet, så er det bare å bake ut når du kommer fra jobb i morra. :)

Det var jo lurt, men nå er jeg stuptrøtt, orker ikke lage deig nå - og om morgenen er det superhektisk her.

Kommer heller hjem tidlig, setter deigen, rydder og dekker bordet og baker dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg tror ikke de trenger så mange aktiviteter. De er så mange at det tar tid bare å åpne alle presangene :)

Skulle det bli dautid på slutten kan du ha et par kartonger is liggende i fryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, ja da er du igang :) Stiv heks, tror jeg det heter. Du spiller musikk og barna danser også stopper du den, da skal de stå ubevegelige og stive :)

Blipp Blopp er også morro av og til.... De legger hodene på bordkanten og sier Blipp Blopp (rundgang) og de skal skape seg og prøve å få de andre til å le. Det gjelder å ikke le altså for å være siste ut av leken. Den som ler ryker ut.Lykke til med feiring :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...