Gjest bursdagsnarrrrrrrrt Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Snuppa mi blir et år, men tenkte kun ha familie her da. Hun begynner snart i barnehage, og jeg lurte derfor på om jeg bør invitere de i barnehagen i toårsdagen? Eller når syns dere jeg bør begynne med barnebursdager- og hvem bør inviteres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror neppe det er noe stort poeng før de er tre år å ha stort selskap med barn fra bhg. Hvis ikke dere voksne synes det er morsomt å ha 4-5 toåringer på besøk da, det kan jo være ganske underholdende :-) Vi inviterte gruppa fra familiebarnehagen ungene gikk i da de ble 3 år, 5 barn tilsammen + assistenten fra bhg kom på dagtid, det var kjempekoselig. Gjorde det sånn på både 3- og 4-årsdagene til ungene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De fleste barna der jeg har jobbet har ikke hatt barnebursdager før de var fire år. Noen få startet ved tre år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi hadde barnebursdag for ungene fra de var 2 år, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De fleste barna der jeg har jobbet har ikke hatt barnebursdager før de var fire år. Noen få startet ved tre år. 4 år på våre trakter. Familebursdag holder lenge før det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde nok ventet med barnebursdag til barnet var i hvertfall 3 år. Husk å invitere få gjester den/de første gangene. Det er oftest mer vellykket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi har hatt barnebursdag fra barna var tre år. Første året kom gjerne noen av barna med mor eller far. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi begynte fra 3-årsdagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Mine var 4 og 5 år tror jeg, før vi begynte med barnebursdager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da de fyllte 3 år hadde begge to forstått konseptet "bursdag og barneselskap" og hadde stor glede av å invitere vennene sine i selskap. Noen av barna kom alene, og noen hadde mamma eller pappa med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi begynte med barneselskap da de var tre-fire år. Da innviterte vi bare noen ganske få. I den alderen synes jeg de leker best med noen få besøkende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde ikke orket å lage noe barnehagebursdag før 4 års dagen iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsensssss Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde ikke orket å lage noe barnehagebursdag før 4 års dagen iallefall. Tror ikke ungen husker så mye av 3 års dagen sin, 4 år - da blir det litt mer minnerikt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjuskeline Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi har voksenbursdag og barnebursdag med barna i familien. Vi kommer ikke til og be barna i barnehagen fordi dem feirer jo bursdagen i barnehagen. Når alle barna i familien (barna til søskenbarna til samboeren) er her er det 13 stykker og det klarer seg med en sånn barnebursdag :-) Poden er 2 år og 7 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi hadde familiefeiring fram til 4-årsdag. Først da begynte vi å invitere barn fra barnehagen. På treårsdagen har vi også hatt masse barn, men da fettere og kusiner og nabobarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå når småen blir ett, tenkte jeg å invitere mine venners unger og de jeg er på gruppe med hos helsesøster. Det blir 5 stk. Så blir det den nermeste familien, farmor og farfar med familie og besto og besten med fam. Så begynner hun i barnhage til hun blir to år og da tenkte jeg å invitere de hun er med der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå når småen blir ett, tenkte jeg å invitere mine venners unger og de jeg er på gruppe med hos helsesøster. Det blir 5 stk. Så blir det den nermeste familien, farmor og farfar med familie og besto og besten med fam. Så begynner hun i barnhage til hun blir to år og da tenkte jeg å invitere de hun er med der. Det er ikke mange som inviterer til barnehagebursdag når de er så små som to år. Og husk at toåringer gjerne ikke kommer alene, så regn med at mor eller far blir med. Men dette vet du kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hun blir snart et, så tenker du på toårsdagen? Sønnen min blir tre rett rundt hjørnet, og jeg har ikke tenkt til å ha noen annen feiring enn med de voksne i familien.. han har en jevngammel kusine som han kan leke med. Dessuten synes han besteforeldre er mer stas enn andre unger nesten, for de leker masse med han - så han koser seg glugg i hjæl med de på besøk. Neste år så blir det barnebursdag, men synes det er litt tidlig i år. Han får det hyggelig uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er ikke mange som inviterer til barnehagebursdag når de er så små som to år. Og husk at toåringer gjerne ikke kommer alene, så regn med at mor eller far blir med. Men dette vet du kanskje... Det vet jeg. Har nettopp vært i en slik bursdag og jeg synes det var veldig koslig. (De var 22 stk med voksne og barn,det er litt vell mye da) Foreldrene ble bedre kjent og ungene koste seg. Men for all del,kan godt være jeg har byttet mening til den tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde ikke orket å lage noe barnehagebursdag før 4 års dagen iallefall. Da den yngste var to år, ga hun klar beskjed om at hun ville ha barnebursdag da hun var tre år! ;-) MEn hun har alltid visst hva hun vil---- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.