Gå til innhold

Når begynne med barnebursdag

Gjest bursdagsnarrrrrrrrt

Anbefalte innlegg

Gjest bursdagsnarrrrrrrrt

Snuppa mi blir et år, men tenkte kun ha familie her da.

Hun begynner snart i barnehage, og jeg lurte derfor på om jeg bør invitere de i barnehagen i toårsdagen? Eller når syns dere jeg bør begynne med barnebursdager- og hvem bør inviteres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe det er noe stort poeng før de er tre år å ha stort selskap med barn fra bhg. Hvis ikke dere voksne synes det er morsomt å ha 4-5 toåringer på besøk da, det kan jo være ganske underholdende :-)

Vi inviterte gruppa fra familiebarnehagen ungene gikk i da de ble 3 år, 5 barn tilsammen + assistenten fra bhg kom på dagtid, det var kjempekoselig. Gjorde det sånn på både 3- og 4-årsdagene til ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barna der jeg har jobbet har ikke hatt barnebursdager før de var fire år. Noen få startet ved tre år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barna der jeg har jobbet har ikke hatt barnebursdager før de var fire år. Noen få startet ved tre år.

4 år på våre trakter. Familebursdag holder lenge før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ventet med barnebursdag til barnet var i hvertfall 3 år. Husk å invitere få gjester den/de første gangene. Det er oftest mer vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da de fyllte 3 år hadde begge to forstått konseptet "bursdag og barneselskap" og hadde stor glede av å invitere vennene sine i selskap. Noen av barna kom alene, og noen hadde mamma eller pappa med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med barneselskap da de var tre-fire år. Da innviterte vi bare noen ganske få. I den alderen synes jeg de leker best med noen få besøkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamsensssss

Hadde ikke orket å lage noe barnehagebursdag før 4 års dagen iallefall.

Tror ikke ungen husker så mye av 3 års dagen sin, 4 år - da blir det litt mer minnerikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har voksenbursdag og barnebursdag med barna i familien. Vi kommer ikke til og be barna i barnehagen fordi dem feirer jo bursdagen i barnehagen. Når alle barna i familien (barna til søskenbarna til samboeren) er her er det 13 stykker og det klarer seg med en sånn barnebursdag :-) Poden er 2 år og 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde familiefeiring fram til 4-årsdag. Først da begynte vi å invitere barn fra barnehagen. På treårsdagen har vi også hatt masse barn, men da fettere og kusiner og nabobarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når småen blir ett, tenkte jeg å invitere mine venners unger og de jeg er på gruppe med hos helsesøster. Det blir 5 stk. Så blir det den nermeste familien, farmor og farfar med familie og besto og besten med fam.

Så begynner hun i barnhage til hun blir to år og da tenkte jeg å invitere de hun er med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå når småen blir ett, tenkte jeg å invitere mine venners unger og de jeg er på gruppe med hos helsesøster. Det blir 5 stk. Så blir det den nermeste familien, farmor og farfar med familie og besto og besten med fam.

Så begynner hun i barnhage til hun blir to år og da tenkte jeg å invitere de hun er med der.

Det er ikke mange som inviterer til barnehagebursdag når de er så små som to år. Og husk at toåringer gjerne ikke kommer alene, så regn med at mor eller far blir med. Men dette vet du kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir snart et, så tenker du på toårsdagen? :) Sønnen min blir tre rett rundt hjørnet, og jeg har ikke tenkt til å ha noen annen feiring enn med de voksne i familien.. han har en jevngammel kusine som han kan leke med. Dessuten synes han besteforeldre er mer stas enn andre unger nesten, for de leker masse med han - så han koser seg glugg i hjæl med de på besøk.

Neste år så blir det barnebursdag, men synes det er litt tidlig i år. Han får det hyggelig uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange som inviterer til barnehagebursdag når de er så små som to år. Og husk at toåringer gjerne ikke kommer alene, så regn med at mor eller far blir med. Men dette vet du kanskje...

Det vet jeg. Har nettopp vært i en slik bursdag og jeg synes det var veldig koslig. (De var 22 stk med voksne og barn,det er litt vell mye da) Foreldrene ble bedre kjent og ungene koste seg.

Men for all del,kan godt være jeg har byttet mening til den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea Silvia

Hadde ikke orket å lage noe barnehagebursdag før 4 års dagen iallefall.

Da den yngste var to år, ga hun klar beskjed om at hun ville ha barnebursdag da hun var tre år! ;-) MEn hun har alltid visst hva hun vil----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...