Gjest hope not Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fikk baby for tre mnd siden. Siste ukene har jeg vært småkvalm og hatt ekstra god matlyst, føler jeg ikke blir mett. Begynte med Ceracette p-piller for tre uker siden. Kan dette være bivirkning av dem, eller kan jeg allerede ha blitt gravid før jeg begynte med de? Fikk nettopp min første blødning etter fødselen, den varte i tre dager, nå er det bare bittelitt igjen... så det var kanskje mensen? Eller festeblødning? Grøss... Tror ikke jeg er gravid da, men lurer på om det med matlyst og kvalme kan være bivirkning av p-pillene? Skulle tatt graviditetstest siden jeg er i tvil da, for det er jo ikke bra å stå på minipiller om jeg er gravid... men jeg tviler på at jeg er det og tror matlysten kanskje skyldes ammingen? Og jeg er bare småkvalm innimellom. Da jeg var gravid sist var jeg mye kvalmere og spydde om morgenen, noe jeg ikke gjør nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rafens Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ta en test. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hope not Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ta en test. hehe venta bare på det svaret... og har tenkt å ta test snart. Men syns dere jeg bør ha grunn til mistanke eller kan det og være andre grunner til symptomene mine? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Får håpe at du ikke er gravid, men det er slett ikke usansynlig. Det er mange som har barn med bare et år mellom, så de må nødvendigvis ha blitt gravide kort tid etter fødsel. En venninne av meg har en bror som bare er 10 mnd yngre enn henne. At du ikke er like kvalm som sist trenger ikke bety noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg blir akkurat som det når jeg bruker cerazette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hehe venta bare på det svaret... og har tenkt å ta test snart. Men syns dere jeg bør ha grunn til mistanke eller kan det og være andre grunner til symptomene mine? Jeg synes du skal ta en så fort som mulig. Så lenge du går på pillen.Så er du hvertfall på den sikre siden, for et evt barn sin skyld :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.