Gå til innhold

Nettopp født, ikke gravid igjen vel?

Gjest hope not

Anbefalte innlegg

Gjest hope not

Fikk baby for tre mnd siden. Siste ukene har jeg vært småkvalm og hatt ekstra god matlyst, føler jeg ikke blir mett. Begynte med Ceracette p-piller for tre uker siden. Kan dette være bivirkning av dem, eller kan jeg allerede ha blitt gravid før jeg begynte med de? Fikk nettopp min første blødning etter fødselen, den varte i tre dager, nå er det bare bittelitt igjen... så det var kanskje mensen? Eller festeblødning? Grøss...

Tror ikke jeg er gravid da, men lurer på om det med matlyst og kvalme kan være bivirkning av p-pillene?

Skulle tatt graviditetstest siden jeg er i tvil da, for det er jo ikke bra å stå på minipiller om jeg er gravid... men jeg tviler på at jeg er det og tror matlysten kanskje skyldes ammingen? Og jeg er bare småkvalm innimellom. Da jeg var gravid sist var jeg mye kvalmere og spydde om morgenen, noe jeg ikke gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hope not

Ta en test.

hehe venta bare på det svaret... og har tenkt å ta test snart.

Men syns dere jeg bør ha grunn til mistanke eller kan det og være andre grunner til symptomene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Får håpe at du ikke er gravid, men det er slett ikke usansynlig. Det er mange som har barn med bare et år mellom, så de må nødvendigvis ha blitt gravide kort tid etter fødsel.

En venninne av meg har en bror som bare er 10 mnd yngre enn henne.

At du ikke er like kvalm som sist trenger ikke bety noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

hehe venta bare på det svaret... og har tenkt å ta test snart.

Men syns dere jeg bør ha grunn til mistanke eller kan det og være andre grunner til symptomene mine?

Jeg synes du skal ta en så fort som mulig.

Så lenge du går på pillen.Så er du hvertfall på den sikre siden, for et evt barn sin skyld :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...