Gjest GA Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde avtalt at ei venninne skulle være med jenta mi hjem etter bhg i dag. Jentene gleda seg som bare det. Så når jeg skulle hente dem i dag ville plutselig ikke venninna være med!? Ikke snakk om... Både de voksne i bhg og jeg prøvde å overtale uten at det hjalp. -jeg måtte ringe mamma'n som sa at da fikk hun bare komme ned og hente henne hjem. Jentungen grein som en sil da vi kom ut i bilen og skjønte ingenting. Jenter ass! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 He,he, de er nå rare disse små. De vet hvertfall hva de vil ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Småunger, kaller jeg dem;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willia Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har opplevd det samme selv, men da var det to gutter på 6 år. Junior gledet seg stort til å dra bort til han andre gutten, men en 1/2 time før han skulle dra var det totalt nekt om å dra bort. Prøvde å overtale, men det ble bare gråt, så han ble hjemme og den andre gutten ble skikkelig lei seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har opplevd det samme med gutt som skulle være med oss hjem. Men da fikk jeg telefon på forhånd, han hadde visst klaget sin nød i barnehagen, som hadde ringt til mor. Så det er ikke bare jenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er nok ikke bare jenter som er slik. :-) Antagelig gikk sannheten opp for henne i det du kom til barnehagen, og hun skjønte at hun måtte dra til et fremmed hjem, og være der alene uten mamma. Kanskje hun ville få annerledes mat til middag og ikke finne fram til do. :-) Sånn er barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tror dette er barn generelt. Jeg synes det er helt greit at barn får lov til å bestemme slikt. Vi hadde ei som skulle overnatte i helgen, men som plutselig fikk kalde føtter. Foreldrene var hjemme, så ho ble hentet. Jeg prøvde ikke engang å overtale henne, men sa at vi heller kunne gjøre dette en annen gang om ho ville. Og ho er 8 år. Ting kan være litt skremmende noen ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.