Gå til innhold

Dagen i dag...

michel1365380617

Anbefalte innlegg

michel1365380617

I dag er det 1 år siden vi fikk verdens deiligste telefon. En liten gutt skulle bli våres og prinsessa skulle endelig bli storesøster............ Jeg hadde tatt meg ut en feriedag for å lage til fødselsdagsfest til snuppa våres. Planene for dagen var lagt. her skulle bakes, vaskes og pyntes........... Men før det første egget var knust ringte telefonen......... Nummeret som blinka mot meg var kjent og tårene spratt til alle kanter. Endelig var det våres tur!!!

Det ble ingen kakebaking den dagen. Ikke ble huset vaska, men 5 årsdag ble feiret likevel takket være gode venner som hadde barnedåp noen dager før. Og som kjent på Sunnmøre er det mye kaker på festen og mye til overs etter festen ..

Tida etter hjemkomsten med lille prinsen har vært kaotisk. Vi har krangla med leger etter leger for å finne ut hva som feiler han. medisiner på medisiner har blitt prøvd ut, men til ingen nytte. Finnes det noen leger der ute som kan jobben sin? Mammapermisjone har blitt veldig annaledes enn forventet, men gleden over lillegutt kan ingen ta i fra oss. Han er en super gutt som smiler og ler. Og han godtar alt legene gjør......................

I dag et det atter kakebaking påplane, og allerede nå luketer det over hele huset. Ei prinsesse blir 6 år og da skal det feirest stort. Selv om lillebror ligger rett ut med influensa og høg feber, så skal dagen feirest. Fann ut med stor forskrekkelse at det ikke ble tatt et bilde av bursdagen hennes i fjor, så i år må vi virkelig trå til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blessed woman x 3

Gratulerer med dagen til jenta di ! Koselig å lese. Må smile når du skriver om hvordan det var å få den STORE telefonen. Tenker på hvordan det har vært selv og man går jo trill rundt seg selv av bare glede. Ikke så lett å få vaska da:o) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegre

Husker det godt da melding med bilde tikket inn på mobilen min; så nydelig, så lik storesøsteren sin ...håper de snart kan gi dere et svar på hva som kan hjelpe prinsen til å bli bedre.

Tenk 6 år - både deilig og vemodig, eller hva!?! Prinsen vår har ei uke igjen som barnehagegutt, han er klar for skole og lekser. Skal begynne på en flunkende ny skole - den er ikke ferdig enda, men rektor lover alt er klart til august.Så nå har jeg to skolebarn...

ha en fin sommer!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViTo-Tre

Artig sammentreff !! Vi fikk nemlig også tildelingstelefonen på storebror sin 5 års dag. Etter evinnelig lang venting skjedde det på den beste dagen av alle :-) Men, i motsetning til deg, så var kaka allerede satt i ovnen....den blei godt steikt! Storebror selv sto i dusjen og ble glemt så lenge at det ikke var varmt vann før langt utpå kveldingen.

I dag er storebror 7,5 og lillesøster snart 5.............tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...