Lillemus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som har erfaring med fiskeutstyret fra tv-serien om Elias? Spesielt håvene? Hadde tenkt å kjøpe til ungene, ser det finnes flere billige, men om de er bare dritt og Elias-håvene er gode (nettet er sterkere f.eks.) så legger jeg gladelig i en hundrings pr. håv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dra på en sportsbutikk og kjøp en ordentlig en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei Lillemus! Dessverre kjenner jeg ikke til håvene. Men fiskestengene er supre. Finnes i to utgaver, og er absolutt litt for større barn. Den ene er mer avansert enn den andre. Gi tilbakemelding om du kjøper en håv da, så kanskje jeg iler etter. Ha en flott kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1213890407' post='3904531] Dra på en sportsbutikk og kjøp en ordentlig en. Døh - Elias-utstyret selges på sportsbutikker! Nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Hei Lillemus! Dessverre kjenner jeg ikke til håvene. Men fiskestengene er supre. Finnes i to utgaver, og er absolutt litt for større barn. Den ene er mer avansert enn den andre. Gi tilbakemelding om du kjøper en håv da, så kanskje jeg iler etter. Ha en flott kveld. Har kikket litt på utstyret fra Elias og det ser bra ut så det ender vel med at jeg kjøper to håver tenker jeg. ) Fant noen skitbillige (20,-) på en lekebutikk i dag, men jeg ser for meg at de varer i noen minutter og så er både bambusstang og nett ødelagt. Da heller kjøpe litt kvalitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Døh - Elias-utstyret selges på sportsbutikker! Nemlig. http://www.xxl.no/templates/Sok.aspx?id=129&quicksearchquery=h%c3%a5v 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har kikket litt på utstyret fra Elias og det ser bra ut så det ender vel med at jeg kjøper to håver tenker jeg. ) Fant noen skitbillige (20,-) på en lekebutikk i dag, men jeg ser for meg at de varer i noen minutter og så er både bambusstang og nett ødelagt. Da heller kjøpe litt kvalitet. Har du en link til ett bilde av en Elisa hov. Dette ville nok vært en super sommergave til gutten min... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du en link til ett bilde av en Elisa hov. Dette ville nok vært en super sommergave til gutten min... Elias.... Ikke elisa, selvsagt ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1213891624' post='3904555] http://www.xxl.no/templates/Sok.aspx?id=129&quicksearchquery=h%c3%a5v G-sport og Sport-1 selger Elias-utstyret, men den G-sporten jeg var på i dag hadde ikke håvene. Men jeg tror jeg stikker innom Sport-1 i morra og kjøper to, gidder ikke dra på XXL for å handle det. Har ikke bilen akkurat nå heller, den står på verksted for å få satt på nye sommerdekk. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Elias.... Ikke elisa, selvsagt ;-D http://www.sportsfiskeutstyr.no/product.php?productid=16410&cat=260&page=1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vi har kjøpt flere billg-håver som har blitt ødelagt med en gang. i fjor kjøpte vi Elias-håv. Den ble veldig lite brukt pga været, så jeg kan dessverre ikke si så mye om kveliteten ennå. Men da vi brukte den igejn nå i vår, så den i alle fall like fin ut som da vi kjøpte den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De hovene med bambusskaft som du nevner er ikke mye verdt, nei, det største problemet med dem er at selve hoven ikke sitter godt nok fast i skaftet. Sjekk imidlertid innom Rema1000 før du stikker på sporten, der fikk jeg tak i noen greie hover med glassfiberskaft, til en svært rimelig penge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 De hovene med bambusskaft som du nevner er ikke mye verdt, nei, det største problemet med dem er at selve hoven ikke sitter godt nok fast i skaftet. Sjekk imidlertid innom Rema1000 før du stikker på sporten, der fikk jeg tak i noen greie hover med glassfiberskaft, til en svært rimelig penge. Kan ikke huske at jeg har sett noen på Rema, men vi skal sikkert innom Rema og handle før vi evt. drar på hytta i morra så da kan jeg ta en kikk. Takk for tipset! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.