BMS! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ''M hjalp B masse med rettsaken. M er leder i foreningen og B er eneste medlem ;-D'' Her var det vanskelig å henge med...Hvem er D? Det er nok meg som gliser :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er nok meg som gliser :-) Du igjen?? Du er altså både D-B-M og S? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du igjen?? Du er altså både D-B-M og S? Nå falt jeg helt ut...... Jeg er bare BMS! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nå falt jeg helt ut...... Jeg er bare BMS! BMS som gliser Geir! Ser slik ut: eller slik: ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 BMS som gliser Geir! Ser slik ut: eller slik: ;D Ok. Egentlig så skjønte eg det, men måtte bare "kverrulere" litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nei, jeg tror di er venner. M hjalp B masse med rettsaken. M er leder i foreningen og B er eneste medlem ;-D Jeg tror dette handler om en PC som flere får bruke, så lenge det tjener "saken" - enten den står på et foreningskontor eller et annet litt åpent sted. Det er stor forskjell på skrivestilen til alle de som har blitt beskyldt for å være MJ gjennom årene. Jeg husker f.eks. en som kranglet med både snø og undertegnede for 4-5 år siden, som kalte seg "beriket". Han (jeg tror bestemt det var en hAn) var mer filosofisk enn gjennomsnittstrollene her, omtalte seg selv i 3. person og skrev lange innlegg med godt språk. Dessuten var han sleip som en ål. Mange av innleggene hans er lagret her ennå. At de kommer fra "samme menighet", er det nok ingen tvil om. Men samme person er det definitivt ikke alle gangene - ikke at det har så stor betydning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.