Gjest reise med barn Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som har reist dit og har tips om rimelig og grei måte å komme seg dit på? Vi tar ikke med bilen altså, tenker buss eller tog. Swebus Expressen er ett alternativ (tar 10 timer...), men lurer på om det finnes noe billigere/raskere :-) Har lest et sted at det anbefales å overnatte på veien... Vi skal ha med 4 barn fra 7 år og nedover, hva vil dere anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du burde kanskje nevne hvor du reiser fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du burde kanskje nevne hvor du reiser fra Sikkert Oslo siden hun glemte å si hvor de skulle reise fra ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sikkert Oslo siden hun glemte å si hvor de skulle reise fra ;-) Ja, det er jo Norges navle;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, det er jo Norges navle;-) Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive, men besinnet meg i siste liten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive, men besinnet meg i siste liten ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, det er jo Norges navle;-) Ja......!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reise med barn Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du burde kanskje nevne hvor du reiser fra Ja, er vel lurt... Fra Oslo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.