Liliaceae Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er det noen som helst mulighet for en helt vanlig barnefamilie fra Norge å ta del i en svensk St.Hans feiring uten å ha en svenske venner som man kan besøke? Synes det ser så koselig ut med ordentlig svensk St.Hans feiring. Kan man f.eks. leie rom på vertshus eller lign sted, også er det felles feiring i bygda som er åpen for alle? Eller er ikke dette en så spesiell opplevelse som er verdt å få med seg..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Been there done that Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har tidligere bodd i Sverige flere år og har aldri vært med på en slik midtsommerfeiring som jeg tror du tenker på. Jeg har vært sammen med få andre spist sild, potet og jordbær. Eller så går det jo også ut på å drikke MYE. Jeg har aldri sett en midtsommerstang på ordentlig. Tror det finnes fellesfeiringer med midtsommerstang og hele pakken en del steder, men skulle ikke tenke meg at det ville være spesiellt morsomt å delta på dette hvis man ikke er en hel gjeng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det har jeg vært med på flere ganger. Både mens jeg bodde i sverige, og før/etter det. Jeg har aldri opplevd at man ikke får være med. Det kan være skikkelig koselig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.