Gjest mora2 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Innom Ebay en tur. Tenkte jeg skulle se på ei dukke til snuppa. Sjekk denne: http://cgi.ebay.com/Reborn-Lilah-Sheila-Michaels-fake-baby-doll-ooak-art_W0QQitemZ300234391850QQihZ020QQcategoryZ48921QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Dette må jo være de dukkene det vat så snakk om for en tid siden. Om voksne som lekte de hadde babyer.. Den er jo så ekte at det var ekkelt...Hadde jo aldri klart kaste den på bunnen av lekekassa... *grøsse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fikk nesten lyst til å bestille meg en jeg.. hadde vært stas med en baby i huset.. både for meg og ungene.. Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fikk nesten lyst til å bestille meg en jeg.. hadde vært stas med en baby i huset.. både for meg og ungene.. Hehe *Knise* Ikke sant... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 *Knise* Ikke sant... -du får gi meg et hint på om du bestiller.. for da skal ikke jeg være dårligere. -Kunne jo startet barseltreff, vet du ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 -du får gi meg et hint på om du bestiller.. for da skal ikke jeg være dårligere. -Kunne jo startet barseltreff, vet du ) *LOL* Melder frivillig som barnevakt når du måtte ønske det ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 *LOL* Melder frivillig som barnevakt når du måtte ønske det ;0) Flotters!!! Har du helikopter også du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Pussig sammentreff - går en dokumentar på TVNorge i morgen som heter "Bisarr babylykke" som handler om voksne som har nettopp disse babydukkene:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Flotters!!! Har du helikopter også du? Så klart! Men tar nok heller flyet vårt om jeg skal hente bebyen din. Litt behagligere å sitte i. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Pussig sammentreff - går en dokumentar på TVNorge i morgen som heter "Bisarr babylykke" som handler om voksne som har nettopp disse babydukkene:-) Gjør det? Må kanskje prøve å få med meg den da... Rare greier det der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Syns faktisk den var litt ekkel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Syns faktisk den var litt ekkel... Jeg også.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så klart! Men tar nok heller flyet vårt om jeg skal hente bebyen din. Litt behagligere å sitte i. ;0) ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Her er en hylende morsom bloggpost om sånne "fake-babyer": http://www.lordx.org/arkiv/2008/04/helt-ekte-falske-babyer/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Her er en hylende morsom bloggpost om sånne "fake-babyer": http://www.lordx.org/arkiv/2008/04/helt-ekte-falske-babyer/ He, he, så bra skrevet :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.