Gjest Valnøtt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hørtes ut som tørr guacemole? Neida, den blir ikke tørr. Blir kjempegodt - krem i konsistensen. Kjører den med stavmikser til den er helt fluffy :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nam! Blir en slags guacamole det, da. Jepp. Kjører'n med stavmikser så den blir som krem i konsistensen, og legger et tykt lag oppå feks biff..... Med stekt sopp og masse grønnsaker og en rømmeklatt - gjerne med hvitløk i den også... (Mange synes synd på meg fordi jeg lever på diett, men det går som regel over etter at vi spiser sammen...) Men nå har jeg totalt ødelagt tråden her - unnskyld trådstarter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 :0) Husk at det bare er innbarkede røykere som kan tro røyklukten ikke merkes noe særlig. Selv synes jeg fersk tobakksrøyk ute faktisk kan være litt godt! Men gammel røyk fra klær, hår og munnen til en røyker er motbydelig :/. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Husk at det bare er innbarkede røykere som kan tro røyklukten ikke merkes noe særlig. Selv synes jeg fersk tobakksrøyk ute faktisk kan være litt godt! Men gammel røyk fra klær, hår og munnen til en røyker er motbydelig :/. Jeg har da ikke sagt at røyk ikke lukter, men jeg har sagt at hvitløk lukter verre ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har da ikke sagt at røyk ikke lukter, men jeg har sagt at hvitløk lukter verre ;0) Hehe, og derom strides det . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hehe, og derom strides det . Hi, hi, helt klart :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Røyking er igrunnen ikke det aller verste å velge når man skal i gang med løsrivelsesprossessen. Man rekker sjelden å dø av lungekreft før man er gammel nok til å ta ansvar for sin egen helse... Men hvis hun går ut og røyker, så er det greit. At hun ikke lyver og holder ting i skjul er bra. At dere fortsetter å være røykemotstandere er jo greit, men pass på så dere ikke fremstår for henne som motstandere av hele jenta bare fordi hun røyker. Etter at hun har vært ute og tatt en røyk så lukter det litt røyk av pusten hennes et par minutter - ok. Men det er da ikke farlig for dere? Dere liker ikke lukten - neivel. Men hender det noen i familien deres feks promper? Det er heller ikke behagelig, men man tar ikke så på vei for det. Denne lille lukten av røyk noen får minutter kan da heller ikke være nok til å forsure tilværelsen så mye? Hun røyker jo ikke inne, og dermed tar hun jo hensyn tross alt. Barna skal jo velge seg ut noen slag for å markere avstand til foreldrene sine og øke sin egen selvstendighet i den alderen. Og de valgene må nesten være noe foreldrene ikke er enige i hvis de skal virke - så for en del blir det at de begynner å røyke. Noen begynner med et ganske ille sexliv, alkohol eller rus - det hadde vært verre :-) Døh...røykere stinker vanligvis røyk lenge etter at de har tatt en blås. Dessuten har de oftest nærmest permanent røykånde :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dere _må_ vel ikke godta noenting, men hva skal dere ellers gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Døh...røykere stinker vanligvis røyk lenge etter at de har tatt en blås. Dessuten har de oftest nærmest permanent røykånde :-/ De stinker jo ikke da - man kan ane at de røyker, men ikke mer plagsomt enn at såpass må omgivelsene faktisk tåle. Kjæresten min røyker. Når han nettopp har vært ute og røyket, lukter pusten hans røyk et par minutter etterpå. Også blir det stort sett borte. Jeg som er oppe i ansiktet på ham hele tiden merker selvsagt at han røyker, men ikke så det er noe problem. Jeg mener ikke at det overhodet ikke er merkbart, bare at såpass plass må tenåringen få ta i familien. Det er mer plagsomt med mange andre lukter i løpet av et døgn i en familie enn med en tenåring som røyker. Og - det er ikke den verste tingn å gjøre tenårsopprøret sitt på :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 De stinker jo ikke da - man kan ane at de røyker, men ikke mer plagsomt enn at såpass må omgivelsene faktisk tåle. Kjæresten min røyker. Når han nettopp har vært ute og røyket, lukter pusten hans røyk et par minutter etterpå. Også blir det stort sett borte. Jeg som er oppe i ansiktet på ham hele tiden merker selvsagt at han røyker, men ikke så det er noe problem. Jeg mener ikke at det overhodet ikke er merkbart, bare at såpass plass må tenåringen få ta i familien. Det er mer plagsomt med mange andre lukter i løpet av et døgn i en familie enn med en tenåring som røyker. Og - det er ikke den verste tingn å gjøre tenårsopprøret sitt på :-) Jeg er jok en skikkelig antirøyker som klarer å lukte røyk i mils omkrets Forøvrig tåler jeg helt greit at det røykes i nærheten av meg, men lukta kjenner jeg godt! Ellers enig i at dette ikke er det verste tenåringsopprøret man kan ha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg er jok en skikkelig antirøyker som klarer å lukte røyk i mils omkrets Forøvrig tåler jeg helt greit at det røykes i nærheten av meg, men lukta kjenner jeg godt! Ellers enig i at dette ikke er det verste tenåringsopprøret man kan ha Ja, jeg har røyket førti om dagen selv i mange år, så jeg kjenner jo godt igjen lukten. Men jeg plages jo ikke akkurat av den da. Det er verre med flatulens hos enkelte, eller med parfyme feks. For ikke å snakke om den mengden skyllemiddel røykende foreldre har en tendens til å slenge i klesvasken til podene sine for at det skal lukte av tøyet... Men hun kunne jo begynt med stoff, alkohol, utsvevende sex med gutter på over tyve og mye annet gøy som tenåringer finner på for å markere at de løsriver seg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, jeg har røyket førti om dagen selv i mange år, så jeg kjenner jo godt igjen lukten. Men jeg plages jo ikke akkurat av den da. Det er verre med flatulens hos enkelte, eller med parfyme feks. For ikke å snakke om den mengden skyllemiddel røykende foreldre har en tendens til å slenge i klesvasken til podene sine for at det skal lukte av tøyet... Men hun kunne jo begynt med stoff, alkohol, utsvevende sex med gutter på over tyve og mye annet gøy som tenåringer finner på for å markere at de løsriver seg. :-) Jauda, du har et poeng Husk nå endelig på at luktesansen til tidligere røykere trolig ikke er like på topp som hos oss som aldri har røykt;) *vanskelig* Parfymelukt er jeg heller ikke særlig glad i, men dufter det helt svakt er det okei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jauda, du har et poeng Husk nå endelig på at luktesansen til tidligere røykere trolig ikke er like på topp som hos oss som aldri har røykt;) *vanskelig* Parfymelukt er jeg heller ikke særlig glad i, men dufter det helt svakt er det okei Flimmerhårene vokser ut igjen ganske fort, og det er da snart ti år siden min siste sigarett så jeg lukter bra jeg :-) (Konge dobbeltbetydning...) Feks når jeg er sulten og ikke har kontroll på blodsukkeret - da værer jeg en sjokolade på hundre meter uten minste problem... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.