orc111 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, for en måne eller no siden så var jeg og en kamerat på en kunstgressbane. Vi ble litt sure på hverandre så han kasta 2 håndfuller med sånne svarte gummidotter på meg. Jeg måtte grave en del ut fra nese og hår, men jeg gikk derfra med en klump i halsen. Hver gang jeg svelger så kjenner jeg en klump. Så en liten gummidott har sikkert satt seg fast. Det brydde meg ikke så mye helt til jeg leste at de svarte gummidottene er krefttilkallende. Så jeg lurte på om de ville vært lurt å gå til nese hals lege om dette? og få det sjekket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asfrs2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vel, ikkje vet eg om det er kreftfremkallende eller ikkje men du har no noe ett sted som ikkje skal være der. Og i terorien så skal du da ikkje kunne sette noe "fast" i halsen slik som du har gjort så hvis den er der så har du en grop i halsen som den ligger i og du bør komme deg til legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallosann Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg tror ikke dette er noen fare med tanke på at den er kreftfremkallende. Men den sitter jo fast og bør fjernes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orc111 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, ikkje vet eg om det er kreftfremkallende eller ikkje men du har no noe ett sted som ikkje skal være der. Og i terorien så skal du da ikkje kunne sette noe "fast" i halsen slik som du har gjort så hvis den er der så har du en grop i halsen som den ligger i og du bør komme deg til legen. Takk så mye for svar. Skal da oppsøke legen og få dette fjernet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.