Gå til innhold

TV Norge nå: de baby-dokkene!

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Slo akkurat over på Tv Norge - nå sendes det programmet om de baby-dokkene.

Uff, ser helt grusomt ut! Synes det er skikkelig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria Anette

Trist, og tragisk.....de burde fått psykiatrisk hjelp?

Stakkars menn også, de bare "goes along".....

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Trist, og tragisk.....de burde fått psykiatrisk hjelp?

Stakkars menn også, de bare "goes along".....

Hm.

Så ikke begynnelsen - foreløpig har jeg ikke hørt no om noen menn....

Hva sier de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Veldig ekkelt ja! Og en ting er at ei av de damene der drasser rundt på ei dukke, men at mannen hennes synes det er greit å måtte drasse rundt på barnevogn, barnestol osv, inn og ut av bilen, og alt annet å ha en baby medfører, fordi kona hans vil ha med seg dukka overalt?! Nei, det hadde jeg aldri gått med på! Og hva gjør hun når intetanende personer titter ned i vogna for å se på babyen, og ser at det er ei dukke..? Jeg hadde vært vanvittig flau, både som "mor" og "far" i den situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria Anette

Så ikke begynnelsen - foreløpig har jeg ikke hørt no om noen menn....

Hva sier de da?

De bare enten synes det er litt freaky, eller er med og går tur med dukkene, kjøper klær til dem i babybutikker osv.....

Helt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

De bare enten synes det er litt freaky, eller er med og går tur med dukkene, kjøper klær til dem i babybutikker osv.....

Helt merkelig.

Han mannen til hun bestemora sa akkurat det jeg tenkte - at det liknet et dødt barn, som ligger på likskue (eller noe sånt).

Hadde min mor eller svigermor laget en kopi av et av mine barn, hadde jeg eksplodert av sinne og frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Han mannen til hun bestemora sa akkurat det jeg tenkte - at det liknet et dødt barn, som ligger på likskue (eller noe sånt).

Hadde min mor eller svigermor laget en kopi av et av mine barn, hadde jeg eksplodert av sinne og frustrasjon.

Ja, det er virkelig akkurat sånn de ser ut - døde! *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Veldig ekkelt ja! Og en ting er at ei av de damene der drasser rundt på ei dukke, men at mannen hennes synes det er greit å måtte drasse rundt på barnevogn, barnestol osv, inn og ut av bilen, og alt annet å ha en baby medfører, fordi kona hans vil ha med seg dukka overalt?! Nei, det hadde jeg aldri gått med på! Og hva gjør hun når intetanende personer titter ned i vogna for å se på babyen, og ser at det er ei dukke..? Jeg hadde vært vanvittig flau, både som "mor" og "far" i den situasjonen...

Dette virker bare helt sykt!

Hvordan klarer de å "tro" at de har et levende barn?????!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Oh my god, hun har laget en kopi av barnebarnet sitt som baby!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ja - de ser virkelig døde ut. En av mine beste venninner mistet sin lille nyfødte gutt i vinter - og jeg fikk se bildene av ham. Og disse dokkene likner virkelig døde barn....

Fryktelig var dette!

Men nå var det plutselig slutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Oh my god, hun har laget en kopi av barnebarnet sitt som baby!!!

Ja, hun hadde passet ham masse fra han var nyfødt til han var noen år, og så flyttet familien til New Zealand - så hun måtte ha en kopi av ham hos seg.

Creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria Anette

Ja, og det skulle jo ligne det barnet hun hadde mistet også (tror det var de som hadde mistet et barn) eller så var det barnebarnet som hadde dødd. Det blir jo enda værre.

I hennes tilfelle så kan jeg forstå det, hvis hun ikke har klart å komme over tapet. Men hun trenger hjelp, ikke en dårlig erstatning.

Skjønner godt at det ble for tøfft for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria Anette

Ja, hun hadde passet ham masse fra han var nyfødt til han var noen år, og så flyttet familien til New Zealand - så hun måtte ha en kopi av ham hos seg.

Creepy!

Ah, så det var sånn det var. Fikk ikke med meg hele tydeligvis.... :-

Ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ja, og det skulle jo ligne det barnet hun hadde mistet også (tror det var de som hadde mistet et barn) eller så var det barnebarnet som hadde dødd. Det blir jo enda værre.

I hennes tilfelle så kan jeg forstå det, hvis hun ikke har klart å komme over tapet. Men hun trenger hjelp, ikke en dårlig erstatning.

Var det ikke slik at barnebarnet hadde flyttet til New Zealand, og hun ikke hadde anledning til å treffe dem særlig ofte?

Uansett - det var psyklog hun hadde trengt, ikek en dokke. Og kanskje være reserve-bestemor for noen virkelig barn i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Creepy!

Jeg er _svært_ sjokkert her jeg sitter! Altså, det er jo ingen tvil om at babyer er søte, særlig de man er i nær familie med, men det betyr jo ikke at man lager kopier av dem og behandler de som faktiske babyer. Jeg synes jo også at nevøen og niesene mine var verdens søteste babyer, og at de nå er verdens søteste barn, men det kunne virkelig ikke falle meg inn å lage kopier av dem! Hva blir det neste, at bestemor kloner barnebarna?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Var bare barnebarnet som hadde flyttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria Anette

Var det ikke slik at barnebarnet hadde flyttet til New Zealand, og hun ikke hadde anledning til å treffe dem særlig ofte?

Uansett - det var psyklog hun hadde trengt, ikek en dokke. Og kanskje være reserve-bestemor for noen virkelig barn i nærheten!

Jo, jeg så på det samtidig som jeg skrev på nettet og gjorde andre ting.... :-)

Du har helt rett!

Uansett er det ikke friskt nei. Psykolog hadde nok vært best ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Ja, dette var meget spesielt...

Må jo være noe psykiske problemer bak det..

Hadde jeg kommet hjem til snaxy med en slik dukke, tror jeg han hadde lagt meg inn... Hi, hi!Han hadde hvertfall ikke tatt del i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...