Gjest klaymen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så den på nettet for en stund siden. Fascinerende og litt trist. Og litt ekkelt. Men som en av damene omtrent sa: "Hvilken skade gjør det om jeg går rundt med en dukke i en barnevogn?" De gjør jo faktisk ingen skade, men jeg kjenner likevel at jeg blir provosert. Hvorfor det egentlig? Er det fordi de oppfører seg som om dukkene er levende? De tror vel ikke egentlig at de er det, _det_ hadde vært galskap. Og galskap skremmer. Men det at de på en måte leker med galskapen...? Man vet innerst inne at de vet at dette er dukker, men det er den intense måten de leker med dem på som er ubehagelig kanskje? Voksne damer leker ikke med dukker på samme måte som småjenter... Men så gjør de det likevel. Merkelig fenomen, jeg syns dukkene er ekle, selv om de er flott laget, og som en av mennene i filmen sa - de ligner på noe fra et likhus ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvalm av hele pakka Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 så det,men synes det bare ble patetisk og trist!faktisk litt kvalmende med hun som vill eha en unge som var perfekt1:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg ble helt trist av å se på. Helt forferdelig at folk kan være sånn! Var spesielt gale med hun som omtalte barnebarnet som om han skulle være død! Herre min altså.... Og hun som ble sur på dukken med sprukket hode. Huff ,sier bare jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.