Gå til innhold

Problemer med stemor

Gjest Gravid med skepsis

Anbefalte innlegg

Gjest Gravid med skepsis

Fra jeg var liten har mamma og jeg hatt problemer med min stemor, hvor hun har pratet med barneværn ol. ang. at jeg hadde vansker for ditt og datt og mamma " ikke kunne ta vare på meg" som hun sa.. de kom til oss og skjekket uten å finne noe galt, dette hendte faktisk flere ganger og mamma tok med meg ofte til helsestasjon for å få papir på at alt var bra med meg. Nå er jeg selv gravid og vi bor i nabohuset til stemoren min (og pappa) som jeg ikke har så veldig bra kontakt med enda... og jeg er livredd for at jeg må gjennomgå akkurat det samme som mamma måtte.. må jeg flytte for å unngå det? eller kan det være mulig å be om ekstra kontroller på helsestasjon med babyen for at de kan se at alt er som det skal? kan jeg nevne dette på helsestasjonen på forhånd så de ihvertfall vet om min bekymring? Håper du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du burde flytte. Hva er vitsen med å bo vegg i vegg med nær familie som du ikke har et godt forhold til. Også skal du gå i evig angst for at stemor skal melde deg til barnevernet. Det er ikke liv laga.. Finn deg et annet sted å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg syns du burde flytte. Hva er vitsen med å bo vegg i vegg med nær familie som du ikke har et godt forhold til. Også skal du gå i evig angst for at stemor skal melde deg til barnevernet. Det er ikke liv laga.. Finn deg et annet sted å bo.

Hun hadde sikkert større interesse av at din mor var en dårlig mor enn at du skulle være det, tror du ikke det? Men dersom du stoler så lite på henne, er det kanskje grunn til å finne en annen plass å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...