Gjest løve74 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hei er en kar på 34 som har vært tørr på natta lenge,men i det siste har jeg tissa på meg flere ganger om natta,,er dette normalt? hva kan jeg gjøre? er bleier løsningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Harket, uroterapeut Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei. Det er ikke normalt at en kar på 34 år skal tisse på seg på natta. Først bør du se på rutinene dine. Pass på at du ikke drikker for mye brus, vann ,kaffe, te etc på kvelden. Det er selvsagt også viktig å gå på toalettet før sengetid. Ellers så er det viktig med regelmessige dovaner gennom dagen.Jeg ville tatt dette opp med legen. kanskje du skal prøve en medisin dersom dette vedvarer. Bleier er ikke løsningen på sikt. Lykke til og god sommer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klok kone Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 For meg kan det høres ut som du har problemer med prostata? Faren min ble sengevæter etter at han ble operert i prostata, så jeg ser en sammenheng der. Jeg ville oppsøkt lege om jeg var deg. Ellers så er jo råd å drikke minst mulig på kvelden og tisse godt ;-) PS! Drikker du mye alkohol? Det kan også ha litt å si... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.