Gå til innhold

Leveregler


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg kan opprette noen leveregler, som skal virke slik at jeg får det bedre, og i høyere grad mestrer mine studier.

Jeg har lenge tenkt at det må noe sosialt til for at jeg skal få det bedre. Men jeg tror ikke jeg passer inn på noe dagsenter. Det er jo ikke studenter der. De vil ikke akseptere meg som et fullverdig medlem av gruppa, i og med at jeg er student med håpefull (?) fremtid. De selv har jo ingen fremtid.

Så jeg lurer på om det egentlig holder å bare lage seg noen regler. Den første regelen må være å betydelig begrense aktiviteten på DOL og andre nett-fora. Den andre kan kanskje være å starte dagen med fysisk trening. Den tredje kan være å holde meg borte fra sunn "mat".

Lurer på om dette holder jeg? Om jeg får et greit liv bare jeg gjør dette?

For å finne ut av det er det vel bare å prøve. Men tingen er at det tar tid å komme seg opp på et sånt nivå - sånn som det er nå går jeg jo bare å surrer. Selv om jeg har vært flink til å holde meg borte fra DOL i en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Miamarian

    7

  • laban

    5

  • Bookworm

    3

Mest aktive i denne tråden

1. Jeg antar det er usunn mat, ikke sunn, du ønsker å holde deg borte fra.

2. Jeg tror du skal lete lenge etter regler som oppfyller et ønske om at "jeg får et greit liv bare jeg gjør dette". Men jeg synes de du har satt opp, er en god start. Man skal ikke stille krav om altfor store endringer samtidig, da er det lett å miste motet. Du har jo også blitt rådet til å gjøre akkurat de tingene du foreslår, av erfarne folk her.