Gjest Näckrosa Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei Er det noen her inne som har tatt med seg ungene og flyttet i 3 år for å gå på høgskole? (Altså, flytte vekk fra far pga at han er bundet der han er og vanskelig kan ha ungene alene pga arb.situasjon). Gikk dette bra??????????? OG Har noen her inne erfaring med kombinert vaskemaskin/tørketrommel? Har ikke plass til tørketrommel, men kunne godt tenke meg det.. De som ev. har erfaring.. Er det ok maskiner eller mye kluss med de??? Anbefales eller ikke? Takk for mange svar ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har bare en kommentar til det siste du spør om: Vi har tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Går fint det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rom for tolkning - igjen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har bare en kommentar til det siste du spør om: Vi har tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Går fint det :-) *ler godt her* godt å se at andre også leser litt mangelfult tror hun mente vaskemaskin/tørketrommel i ett..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kombiløsningen har vært diskutert her mange ganger. De aller fleste foretrekker separate maskiner, evt. satt oppå hverandre i en søyle. Årsakene er at de innebygde tromlene har mindre kapasitet enn de separate, slik at du aldri kan tørke hele vasken i én omgang (hvis du vasker full maskin). Dessuten blir vaskemaskinen opptatt lenge, du kan ikke sette på ny vask mens du tørker den første. Kanskje er det også en risiko for at det er mer som kan gå istykker jo flere funksjoner en maskin har. Men det er jo mye "mikk" på en moderne vaskemaskin også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 *ler godt her* godt å se at andre også leser litt mangelfult tror hun mente vaskemaskin/tørketrommel i ett..... Jeg forstod hva hun mente - hun har ikke plass til både vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre. Det jeg mente å si var at vi har begge deler, men de er plassert oppå hverandre, og ta altså like mye golvplass som en vaskemaskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rom for tolkning - igjen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ok. Jeg regnet med at når hun sa at hun ikke hadde plass for begge, så var det både i bredden og høyden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rom for tolkning - igjen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg forstod hva hun mente - hun har ikke plass til både vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre. Det jeg mente å si var at vi har begge deler, men de er plassert oppå hverandre, og ta altså like mye golvplass som en vaskemaskin. la inn svar på feil plass ok. Jeg regnet med at når hun sa at hun ikke hadde plass for begge, så var det både i bredden og høyden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 la inn svar på feil plass ok. Jeg regnet med at når hun sa at hun ikke hadde plass for begge, så var det både i bredden og høyden Det stemmer.. jeg har hverken plass i bredden eller i høyden ;o) -Er ikke alle forunt å ha danseplass på bad eller vaskerom.. ;o) Forøvrig... er det ingen som har tatt med seg ungene for å gå på skole?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rom for tolkning - igjen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det stemmer.. jeg har hverken plass i bredden eller i høyden ;o) -Er ikke alle forunt å ha danseplass på bad eller vaskerom.. ;o) Forøvrig... er det ingen som har tatt med seg ungene for å gå på skole?? Nei. Jeg valgte varianten med ukependling, hadde muligheten til det. Det var hardt, men verdt det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.