AneM1365380603 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg syns gulost er et såkalt salt pålegg, og liker ikke blande søtt og salt, derfor ikke gulost og sylte. Brunost kan kanskje gå an, men da syns jeg det blir for søtt. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sylte? Sylte er da også et salt pålegg. Et kjøttpålegg. Blæh, mente nå syltetøy da, ikke sylte - sånn svinegreier fysj, det syns jeg smaker pyton. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Brunost med kaviar? URK! Mannen min spiser gulost med kaviar - kanskje en smule bedre, men.... Gulost med kaviar er jo godt!! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hørtes ikke godt ut... Da er det bedre med katsup på osten! Mmmm.. :0) Eller majones på nugattien, det liker jeg! Samt beder med katsup og sukker, min favoritt da jeg var lita! Katsup? Mener du ketchup? I såfall hørtes det ikke særlig godt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Alltid artig å se igjen gamle tråder;-) Du traff virkelig spikeren der, ja, og særlig likte jeg dette: ''Og så er det et litt spesielt fenomen her når det gjelder merkevarer: Til de minste som ikke forstår noe av det, er det fint med kvalitetsmerker som Reima, Nøstebarn o.l. Her er det nemlig en entydig sammenheng mellom pris / merke og kvalitet. Men når barna blir større og selv ønsker seg merkeklær, opphører denne sammenhengen og erstattes av en kopling mellom merke og materialisme. Da går man over til grensesettende klær fra Cubus og H&M'' Ja, i en ellers genial tråd, så var dette virkelig rosinen i pølsa! *Ler så jeg griner* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Katsup? Mener du ketchup? I såfall hørtes det ikke særlig godt ut. *Rødme* Litt skrivefeil ja... Men der er godt :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.