Gjest Pangani Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har fått så skrekkelig lyst på en Hellas-tur i høstferien (eller annet solfylt sted i uke 40) og innser at dersom det skal bli noe av, må det handles raskt. HVOR er det fint å dra? Må være nogenlunde familievennlig (5 og 7 år), men vil helst ikke i de største turistmasinene. Ønsker et lite, fredelig sted. Vi er ikke av dem som ligger på stranden eller bassengkanten hele dagen - det holder liksom med en liten stund. Prøver å huske navn og steder fra "kremt" 20 år tilbake i tid, men det er altfor mange reisemål og muligheter på finn.no så jeg trenger noen snarveier her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Procida eller Capri i Italia, eller ett lite sted på Sicilia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Søk på "Skopelos turist" og se om du liker det du da får opp av norske sider... Men altså, jeg er ingen Hellas-ekspert. Med barn har jeg bare vært på Kreta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pangani Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Søk på "Skopelos turist" og se om du liker det du da får opp av norske sider... Men altså, jeg er ingen Hellas-ekspert. Med barn har jeg bare vært på Kreta. Det så ut som et nydelig sted! Noe slikt er det vi (jeg) er på jakt etter. Men jeg glemte å ta med en kompliserende faktor: at vi gjerne vil reise fra Torp eller Kjevik. Men det må jeg kanskje revurdere det hvis bare plassen er fin nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vi er blitt anbefalt Karfas på Chios og reiser snart!! Skal visstnok være både flott sandstrand og rolig (ikke turistmaskin). Både Lilleputreiser og Hellaswings flyr dit, men de flyr nok ikke fra Torp eller Kjevik. Også nærme Tyrkia (40 min med båt) slik at man kan ta en dagstur dit om man ønsker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg slutter meg til anbefalingen når det gjelder Chios. Fantastisk øy! Hvis du vil reise fra Kjevik, har du bare ett valg: Kreta. Jeg har aldri vært der, men kunne veldig gjerne tenke meg en tur dit. Øya har alt, turistmaskiner eller små "autentiske" landsbyer. Man velger fritt hva slags ramme man vil ha for ferien 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.