Gjest Første bursdag vi ikke bor sammen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg og barnet flyttet fra barnefaren i sept. i fjor. Barnet fyller tre i juli, og jeg lurer litt på hvrdan jeg skal feire dagen i år. I fjor ble vi enige om å flytte fra hverandre i starten av juli, så vi bodde forsatt sammen da barnet fylte to. Da feiret vi med min side av familien hos moren min, og ba hans familie til oss en annen dag. Ble da to feiringer. Mener at jeg burde ha en feiring med mine, og barnefaren med sine - siden jeg ikke lenger har noe særlig kontakt med ekssvigerfamilien, og har ny samboer. Vi er på ferie (samboer, barnet og jeg) den uka barnet har bursdag, så tenkte å feire dagen helgen før vi reiser, men er i tvil om jeg skal invitere barnefaren også? Har litt lyst til det, for vet at ikke han kommer til å gjøre i stand noen feiring for barnet. Barnet kommer hjem fra fra ferie og skal til faren sin tre dager etter bursdagen. Det er jo sikkert hyggelig for barnefaren å være med på feiringen, og vi er jo venner og samarbeider bra, så er vel ikke noe i veien for det? Begge foreldrene mine (de er skilt og har nye partnere) har sagt de vil be barnefaren og barnet på besøk. Vi var sammen i 9 år, så de er jo glade i han de også. Ville dere som min nye samboer reagert på dette? Jeg lurer litt på å be min nye svigermor og, men det blir kanskje bare enda mer merkelig? Hun har sett barnet en gang. Uff, dette er ikke lett. Vil ikke såre noen heller, men det er er jo barnets sin dag og ingen andres. Vil jo at barnet skal få en hyggelig dag med de han er glad i. Hva ville du gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Synes det ville være flott om barnet fikk ha både mamma og pappa på bursdagen sin, jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ''det er er jo barnets sin dag og ingen andres. Vil jo at barnet skal få en hyggelig dag med de han er glad i.'' Akkurat! Jeg ville bedd de som betyr mye for barnet. Det er barna som må være i fokus. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg inviterer mine, og han inviterer sine - og så har vi barnebursdag (han og jeg) sammen uten andre voksne enn oss. Jeg har størst plass, så barnebursdagen er hos meg. Og vi har våre respektive selskaper i våre respektive helger. jeg inviterer alltid ham til "mitt" voksenselskap - men da uten familie og samboer, men han har bare vært der to ganger. Jeg blir ikke invitert til ham. Jeg synes hvertfall det skulle blitt veldig rart om dere skulle invitert deres foreldre, deres nye samboeres foreldre osv - det blir mye i samme selskap 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Svigersene blir alltid invitert. Jeg synes det er greit å holde kontakt med den siden. Familien på min side liker også å treffe dem i selskapeligheter. Alltid noe å snakke om når en har kjent hverandre i åresvis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.