Gå til innhold

Merking av tøy

Gjest solstice

Anbefalte innlegg

Jøss:)

Hmm, snodig at boka bare fikk tre i karakter. Den sitter jo spikra i hodet på alle som er mellom 35 og 40 år gamle ;-)

Ola-Ola Heia kom ut første gang i 1950. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Lillemus

6

• laban

3

• Kilele

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tatjana

Jøss:)

Hmm, snodig at boka bare fikk tre i karakter. Den sitter jo spikra i hodet på alle som er mellom 35 og 40 år gamle ;-)

Nei, det er ikke så rart. Jeg har disse bøkene, kjøpt i et anfall av nostalgi, og de er ikke verdt mer enn en treer. Jeg hadde neppe gitt dem såpass engang .-). Og ungene mine syntes de var skikkelig kjipe, og ingen av dem har giddet å høre en hel bok som høytlesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ola-Ola Heia kom ut første gang i 1950. :o)

Åh, gosh... Utrolig at den boka holdt i over 30 år!!! Var visst ikke så mye å velge i den gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nei, det er ikke så rart. Jeg har disse bøkene, kjøpt i et anfall av nostalgi, og de er ikke verdt mer enn en treer. Jeg hadde neppe gitt dem såpass engang .-). Og ungene mine syntes de var skikkelig kjipe, og ingen av dem har giddet å høre en hel bok som høytlesing.

Barn idag er altfor bortskjemte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...