Lillemus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jøss:) Hmm, snodig at boka bare fikk tre i karakter. Den sitter jo spikra i hodet på alle som er mellom 35 og 40 år gamle ;-) Ola-Ola Heia kom ut første gang i 1950. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jøss:) Hmm, snodig at boka bare fikk tre i karakter. Den sitter jo spikra i hodet på alle som er mellom 35 og 40 år gamle ;-) Nei, det er ikke så rart. Jeg har disse bøkene, kjøpt i et anfall av nostalgi, og de er ikke verdt mer enn en treer. Jeg hadde neppe gitt dem såpass engang .-). Og ungene mine syntes de var skikkelig kjipe, og ingen av dem har giddet å høre en hel bok som høytlesing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ola-Ola Heia kom ut første gang i 1950. ) Åh, gosh... Utrolig at den boka holdt i over 30 år!!! Var visst ikke så mye å velge i den gangen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nei, det er ikke så rart. Jeg har disse bøkene, kjøpt i et anfall av nostalgi, og de er ikke verdt mer enn en treer. Jeg hadde neppe gitt dem såpass engang .-). Og ungene mine syntes de var skikkelig kjipe, og ingen av dem har giddet å høre en hel bok som høytlesing. Barn idag er altfor bortskjemte ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Barn idag er altfor bortskjemte ;-) ...eller bare godt vant! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.