Jentene2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei alle lure! Nå er det snart bursdag i heimen og jeg tenkte vi skulle finne på noe annet enn "Flasketuten peker på" når gavene skal åpnes. Noen som har gode ideer? Det er ca 10 jenter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Variant av "panteleken". Få alle til å gi fra seg et eller annet når de kommer - et smykke, en hårstrikk el.l. Så tar dere fram én og én ting, hun får en oppgave (stå på ett ben og gale som en hane, gå baklengs rundt bordet eller noe annet som ikke er mobbeaktig og som ikke tar uendelig lang tid - tilpass etter alderen deres). Etter utført oppgave får hun igjen eiendelen sin, og overrekker gaven. Bursdagsbarnet bestemmer den første oppgaven, neste gang bestemmer den som delte ut forrige gave, osv. Håper dette ble forståelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunrika Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Her i huset ble vi også lei av flasketuten peker på, så jeg lagde en ny variant som ble populær. Jeg lagde noen små, lette oppgaver on hver gjest. De andre skulle da gjette hvem det var og vedkommende var da i tur til å gi pakka. Spørsmålene kunne være: Hvem har en storebror som heter Petter, hvem bor nærmest skolen, hvem bor i Åsveien 168 osv. Lykke til med feiringen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.