Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det noen av dere som har opplevd at mannen i huset har tatt seg av navnemerking av tøy? I så fall blir jeg overraska ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Joda, min mann har "til og med" hatt fremme strykejernet for å feste strykelapper etter en større handletur. Riktignok en stund siden nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 *dåner av tanken på at du i det hele tatt spør* *he he* Nei, jeg tror ikke han har ofret det en tanke _noensinne_, i likhet med visse andre ting som alltid "per definisjon" er mitt ansvar! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Joda, min mann har "til og med" hatt fremme strykejernet for å feste strykelapper etter en større handletur. Riktignok en stund siden nå. Wow!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Joda, min mann har "til og med" hatt fremme strykejernet for å feste strykelapper etter en større handletur. Riktignok en stund siden nå. Vi har egentlig ganske grei arbeidsfordeling her i hjemmet, men når det kommer til klær, så.... *sukk* Vel, han legger sine egne (ferdig sammenbrettede) klær i klesskapet sitt - det skal han ha ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 *dåner av tanken på at du i det hele tatt spør* *he he* Nei, jeg tror ikke han har ofret det en tanke _noensinne_, i likhet med visse andre ting som alltid "per definisjon" er mitt ansvar! ;-) Sant nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi har egentlig ganske grei arbeidsfordeling her i hjemmet, men når det kommer til klær, så.... *sukk* Vel, han legger sine egne (ferdig sammenbrettede) klær i klesskapet sitt - det skal han ha ;-) ''Vel, han legger sine egne (ferdig sammenbrettede) klær i klesskapet sitt - det skal han ha ;-)'' Det gjør min også. Jeg har frivillig påtatt meg hovedansvar for klesvask - mot at han blant annet rydder litt mer rundt omkring. Greit for begge :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet ikke om det er eksen eller stemora som merker tøyet der i gården, men jeg vet han merket det selv før hun var i hus. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi har egentlig ganske grei arbeidsfordeling her i hjemmet, men når det kommer til klær, så.... *sukk* Vel, han legger sine egne (ferdig sammenbrettede) klær i klesskapet sitt - det skal han ha ;-) Helt seriøst så synEs jeg at han da gjør den største jobben. Å vaske, henge opp og brette er ingen sak... men å få dem på plass kan av og til virke som en helt uoverskuelig greie for meg. :S 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ''Vel, han legger sine egne (ferdig sammenbrettede) klær i klesskapet sitt - det skal han ha ;-)'' Det gjør min også. Jeg har frivillig påtatt meg hovedansvar for klesvask - mot at han blant annet rydder litt mer rundt omkring. Greit for begge :-). Oppvaskmaskinen er hans domene, men når han er bortreist eller jobber med andre ting, så fikser jeg selvsagt den biten selv Jeg glemmer aldri når vårt andre barn ble født og jeg kom hjem fra sykehuset. Der lå en svær haug av skittentøy på gulvet på vaskerommet og jeg lurte på hvorfor han ikke hadde satt på et par maskiner. Han unnskyldte seg med at det jo var ganske travelt å passe på eldstejenta, så han hadde desverre ikke hatt tid til å vaske klær!!! Han skjønte kjapt at han hadde forsnakka seg, så denne episoden bruker jeg bare når jeg skal erte han ,-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet ikke om det er eksen eller stemora som merker tøyet der i gården, men jeg vet han merket det selv før hun var i hus. ) Så bra:) Mannen min hadde nok gjort det om han måtte, men så har han meg da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Helt seriøst så synEs jeg at han da gjør den største jobben. Å vaske, henge opp og brette er ingen sak... men å få dem på plass kan av og til virke som en helt uoverskuelig greie for meg. :S Hehe, okei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 *ler tørt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Helt seriøst så synEs jeg at han da gjør den største jobben. Å vaske, henge opp og brette er ingen sak... men å få dem på plass kan av og til virke som en helt uoverskuelig greie for meg. :S Du skal ha skryt for at du tar til deg kontruktiv kritikk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tja...Eg ville ikkje være for konkret her, for da vil eg nok bli gjennkjent i RL, så det kan eg ikkje svare direkte på. Men...Det første eg kjøpte (om en ser bort i fra øl & vin) etter samlivsbruddet, var miksmaster & strykejern og de er i bruk "rett som det er"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Oppvaskmaskinen er hans domene, men når han er bortreist eller jobber med andre ting, så fikser jeg selvsagt den biten selv Jeg glemmer aldri når vårt andre barn ble født og jeg kom hjem fra sykehuset. Der lå en svær haug av skittentøy på gulvet på vaskerommet og jeg lurte på hvorfor han ikke hadde satt på et par maskiner. Han unnskyldte seg med at det jo var ganske travelt å passe på eldstejenta, så han hadde desverre ikke hatt tid til å vaske klær!!! Han skjønte kjapt at han hadde forsnakka seg, så denne episoden bruker jeg bare når jeg skal erte han ,-P Hehe, den kommentaren kunne antakelig være ganske kjekk å bruke mot ham senere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tja...Eg ville ikkje være for konkret her, for da vil eg nok bli gjennkjent i RL, så det kan eg ikkje svare direkte på. Men...Det første eg kjøpte (om en ser bort i fra øl & vin) etter samlivsbruddet, var miksmaster & strykejern og de er i bruk "rett som det er"! I så fall stryker du antakelig ofter enn meg, hvertfall :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tja...Eg ville ikkje være for konkret her, for da vil eg nok bli gjennkjent i RL, så det kan eg ikkje svare direkte på. Men...Det første eg kjøpte (om en ser bort i fra øl & vin) etter samlivsbruddet, var miksmaster & strykejern og de er i bruk "rett som det er"! ''Det første eg kjøpte (om en ser bort i fra øl & vin) etter samlivsbruddet,'' Jassågitt? Så du brukte ikke denslags apparater FØR, eller? *erte, erte* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du skal ha skryt for at du tar til deg kontruktiv kritikk:-) Takk Jeg er stor tilhenger av slik kritikk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva mener du med tatt seg av? Det hender at han stryker i navnelapper, ja. Og han passer på å navne nytt yttertøy før det går til skolen/sfo. Men det er jeg som bestiller lappene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.