Gå til innhold

I disse likestillingstider - merking av tøy

Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Hva mener du med tatt seg av?

Det hender at han stryker i navnelapper, ja. Og han passer på å navne nytt yttertøy før det går til skolen/sfo.

Men det er jeg som bestiller lappene.

''Men det er jeg som bestiller lappene''

Det er jo så selvsagt at vi nevner det ikke en gang ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• jubalong70

7

• Lillemus

4

• Katt-ja

4

AneM1365380603

Det skjedde faktisk i går, muligens for første gang. Han merket capsene for å unngå diskusjoner om eierskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitremannen som tar seg av det som har med barnas klær å gjøre. Vasker klær, pakker det til skole/barnehage og stryker navnelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det første eg kjøpte (om en ser bort i fra øl & vin) etter samlivsbruddet,''

Jassågitt? Så du brukte ikke denslags apparater FØR, eller? *erte, erte*

Her er det overskya og regn i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall stryker du antakelig ofter enn meg, hvertfall :-).

Pst...For å være helt ærlig så har eg brukt strykejernet mest til å "rette ut" fotografier som eg har fremkallt sjøl (gjerne med motiver av halvnakne kvinner), så i ett likestillingsperspektiv så...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Pst...For å være helt ærlig så har eg brukt strykejernet mest til å "rette ut" fotografier som eg har fremkallt sjøl (gjerne med motiver av halvnakne kvinner), så i ett likestillingsperspektiv så...:)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min mann har faktisk gjort det et par ganger! Men han er jo bare helt unik!:-) (Har nok hatt mer flaks enn godt er med ham....) Jeg blir jo totalt bortskjemt!*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vel, min mann har faktisk gjort det et par ganger! Men han er jo bare helt unik!:-) (Har nok hatt mer flaks enn godt er med ham....) Jeg blir jo totalt bortskjemt!*hehe*

Godt er det :-).

Men trist om man skal bli "bortskjemt" av at mannen tar sin skjerv på hjemmebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og sånn går no dagan... ;-)

Her er det faktisk meldt sol, 14 grader (+) og 0 mm nedbør til i morra.

Som om ikkje eg vet at det ikkje er 1 april i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du er fornøyd, men nå synes jeg ikke akkurat at det er merking av tøy som jeg trenger mest avlastning på, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jepp, mannen min har merket tøy, men sånn generelt er vi like sløve med et begge to. Skriver bare med sprittusj rett på merkelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det har han, det skulle bare mangle! Det er hans unger også, de vi har, så akkurat det har ikke vært tema heller.

Han har bestilt navnelapper også, og både strøket og klistret på; det der var vi riktignok ivrigst med når ungene startet i barnehagen...

Nå handler det om å skrive inni plagg, og det gjør vi begge to når noe nytt kjøpes inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tatjana

*ler rått*

Han merket faktisk masse klær til minsten da han hadde permisjon og jeg hadde begynt å jobbe igjen. Men han jeg tror han syns han ble ferdig med merking da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Nei, har nok aldri skjedd her i heimen.

Men tidligere var det han som tok seg av stryking av tøy, vet ikke helt hvordan det plutselig var jeg som tok det. Men han tror nå fortsatt det er han som stryker klærne her i huset da, akkurat som det ikke har vært noe stryketøy de siste to årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tidligere var det han som tok seg av stryking av tøy, vet ikke helt hvordan det plutselig var jeg som tok det. Men han tror nå fortsatt det er han som stryker klærne her i huset da, akkurat som det ikke har vært noe stryketøy de siste to årene.

''Men han tror nå fortsatt det er han som stryker klærne her i huset da, akkurat som det ikke har vært noe stryketøy de siste to årene.''

LOL Mannfolk vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har heller jeg aldri hør om :o)

Og som andre skriver - tror nesten ikke at mannen vet forskell på mitt og barnes tøy *he, he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort det noen ganger, særlig på nyinnkjøpte dyre ytterplagg (guttungens alpindress har ihvertfall hans skrift).

Inneklær har nok jeg ordnet med alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...