Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han har gjort det noen ganger, særlig på nyinnkjøpte dyre ytterplagg (guttungens alpindress har ihvertfall hans skrift). Inneklær har nok jeg ordnet med alle sammen... *HAHA* Bare de "viktigste" klærne er vedt å merke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei, har nok aldri skjedd her i heimen. Men tidligere var det han som tok seg av stryking av tøy, vet ikke helt hvordan det plutselig var jeg som tok det. Men han tror nå fortsatt det er han som stryker klærne her i huset da, akkurat som det ikke har vært noe stryketøy de siste to årene. *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det har han, det skulle bare mangle! Det er hans unger også, de vi har, så akkurat det har ikke vært tema heller. Han har bestilt navnelapper også, og både strøket og klistret på; det der var vi riktignok ivrigst med når ungene startet i barnehagen... Nå handler det om å skrive inni plagg, og det gjør vi begge to når noe nytt kjøpes inn. Godt å høre at det finnes noen skikkelige mannfolk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp, mannen min har merket tøy, men sånn generelt er vi like sløve med et begge to. Skriver bare med sprittusj rett på merkelappen. Det er jo helt greit det. Jeg gidder iallefall ikke styre med mer merking enn det. Har tross alt tre unger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe, den kommentaren kunne antakelig være ganske kjekk å bruke mot ham senere Ja, jeg har mang en gang takket for at han var så dum den gangen ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er jo helt greit det. Jeg gidder iallefall ikke styre med mer merking enn det. Har tross alt tre unger Og jeg har fire...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Og jeg har fire...! *GULP* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er jo helt greit det. Jeg gidder iallefall ikke styre med mer merking enn det. Har tross alt tre unger Jeg har ikke engang den unnskyldningen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 *haha* De få gangene det har skjedd er det gjort med sprittusj, og uleselig/rotete herreskrift ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke merking av tøy, men merking av soveposer, spikkekniver og annet turutstyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke merking av tøy, men merking av soveposer, spikkekniver og annet turutstyr Ante jeg det ikke ;-) Psst: Hvordan går det med deg forresten? Mulig du har skrevet, men at jeg ikke har fått det med meg? :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei navnemerking av tøy har vi praktisert lite av her i huset, da vi hadde barn før det var barnehageplass til alle. Men pr i dag tar han seg av all klesvask, opphenging av klær, sammenbretting og stryking av klær, samt legger det eller henger det på plass i skapene, unntatt for mine personlige klær, de må jeg selv legg inn i skapet. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tror gubben skrev navn i en sommerhatt her i forrige uke..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei navnemerking av tøy har vi praktisert lite av her i huset, da vi hadde barn før det var barnehageplass til alle. Men pr i dag tar han seg av all klesvask, opphenging av klær, sammenbretting og stryking av klær, samt legger det eller henger det på plass i skapene, unntatt for mine personlige klær, de må jeg selv legg inn i skapet. Hilsen Det høres deilig ut Heldigvis er det ikke slik at mannen min later seg når jeg styrer rundt, så vi har igrunnen en ganske god arbeidsfordeling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tror gubben skrev navn i en sommerhatt her i forrige uke..... Jøss! Krevde han ros etterpå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jøss! Krevde han ros etterpå? Nei.... Men akkurat nå sitter Lillevill i badebaljen ute på badet, mens han ligger i bare boxer'n på badegulvet slik at hun kan få dusjet hodet hans... Hver vår greie osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei.... Men akkurat nå sitter Lillevill i badebaljen ute på badet, mens han ligger i bare boxer'n på badegulvet slik at hun kan få dusjet hodet hans... Hver vår greie osv. *hehe* Omtrent sånn foregår ting hjemme hos oss også :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har aldri skjedd. Han påstår selv at han ikke ser forskjell på storesøsters og lillesøsters klær, og at merking (samt bretting og å legge på plass i skapene...) dermed vil være for hasardiøs risikosport å regne. Jeg har prøvd å påpeke at de bruker ulike størrelser ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har aldri skjedd. Han påstår selv at han ikke ser forskjell på storesøsters og lillesøsters klær, og at merking (samt bretting og å legge på plass i skapene...) dermed vil være for hasardiøs risikosport å regne. Jeg har prøvd å påpeke at de bruker ulike størrelser ) Jeg tror ham;) Her ser ikke gubben forskjell på mine og elleveåringens klær engang :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tror ham;) Her ser ikke gubben forskjell på mine og elleveåringens klær engang :-/ Det problemet har vi også. Og vi har gutt... Jo, han skjønner at jeg ikke har truser med fotballer på, men 10-åringens nøytrale t-skjorter havner fort i min skuff, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.