Gå til innhold

I disse likestillingstider - merking av tøy

Gjest togli

Anbefalte innlegg

plommeblomst

Jepp, mannen min har merket tøy, men sånn generelt er vi like sløve med et begge to. Skriver bare med sprittusj rett på merkelappen.

Sløve? Er vel ikke noe gæernt med sprittusj? Holder da i lange baner, det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• jubalong70

7

• Lillemus

4

• Katt-ja

4

Jeg tror ham;)

Her ser ikke gubben forskjell på mine og elleveåringens klær engang :-/

Gjett hvor jeg finner sokkene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han tilbudt seg å merke klær, ville jeg mistenkt ham for å ha veldig dårlig samvittighet for et eller annet. Han kunne ikke bare gjort det uten videre, for jeg tror ikke han vet hvor jeg oppbevarer merkeutstyret.

Men jeg tror faktisk han vet omtrent hvor jeg oppbevarer juniors tøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei....

Men akkurat nå sitter Lillevill i badebaljen ute på badet, mens han ligger i bare boxer'n på badegulvet slik at hun kan få dusjet hodet hans...

Hver vår greie osv. :)

Hehehe høres ut som slik som kunne skjedd her i huset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han tilbudt seg å merke klær, ville jeg mistenkt ham for å ha veldig dårlig samvittighet for et eller annet. Han kunne ikke bare gjort det uten videre, for jeg tror ikke han vet hvor jeg oppbevarer merkeutstyret.

Nei, her er det også mor som merker (og handler inn) klær. Men han bestilte navnelapper på oppfordring fra meg forrige uke og mener også at han merket lillebrors joggesko for en tid tilbake - også på oppfordring ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hehe :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Godt å høre at det finnes noen skikkelige mannfolk!! :)

Høh, var da kresen nok når Valg Av Ektemann skulle foretas!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Høh, var da kresen nok når Valg Av Ektemann skulle foretas!

;-)

Når man er 17 år gammel så tenker man ikke på slikt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Når man er 17 år gammel så tenker man ikke på slikt ;-)

He-he, det er vel ikke direkte merkelig - så derfor ventet jeg til jeg var nærmere 30 før jeg tok Det Endelige Valget! Og det har jo "betalt" seg, i form av tøymerking.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante jeg det ikke ;-)

Psst: Hvordan går det med deg forresten? Mulig du har skrevet, men at jeg ikke har fått det med meg? :-/

Har ikke hatt en oppdatering på en stund, nei :)

Det går bare superdupert!!!

Så langt kan jeg spise alt jeg har prøvd. (Har ikke prøvd noe godteri da.)

Var i bryllup i helgen, og spiste både is (ca 1 ss) og kake (en flis ostekake og en liten bit kransekake), og fikk ingen problemer av det :)

Har til nå gått ned 15,9 kg og det merkes godt.

Følelsene mine vil at jeg skal gå ned mye mer, mye fortere, mens fornuften min vet at jeg går ned fort og at det er mye bedre for kroppen min at jeg ikke raser ned fortere enn dette.

Men egentlig så er jeg veldig fornøyd og skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde dette for lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Var i bryllup i helgen, og spiste både is (ca 1 ss) og kake (en flis ostekake og en liten bit kransekake), og fikk ingen problemer av det :)

Følelsene mine vil at jeg skal gå ned mye mer, mye fortere, mens fornuften min vet at jeg går ned fort og at det er mye bedre for kroppen min at jeg ikke raser ned fortere enn dette.

Men egentlig så er jeg veldig fornøyd og skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde dette for lenge siden :)

Så flott! Men hva skjer når du har nådd idealvekten, vil vekten da stabiliseres eller vil du gjøre et nytt inngrep for å "normalisere" ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Men hva skjer når du har nådd idealvekten, vil vekten da stabiliseres eller vil du gjøre et nytt inngrep for å "normalisere" ting?

Når jeg slutter å gå ned i vekt ved hjelp av operasjonen, så må jeg selv jobbe for å enten gå mer ned (hvis jeg ikke når normalvekt), eller passe på å holde meg stabil selv.

Vanligvis slutter man å gå ned i vekt ved hjelp av operasjonen etter 1-2 år. Langt fra alle når normalvekt, men uansett så blir vi mindre overvektige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Når jeg slutter å gå ned i vekt ved hjelp av operasjonen, så må jeg selv jobbe for å enten gå mer ned (hvis jeg ikke når normalvekt), eller passe på å holde meg stabil selv.

Vanligvis slutter man å gå ned i vekt ved hjelp av operasjonen etter 1-2 år. Langt fra alle når normalvekt, men uansett så blir vi mindre overvektige :)

Så bra! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

He-he, det er vel ikke direkte merkelig - så derfor ventet jeg til jeg var nærmere 30 før jeg tok Det Endelige Valget! Og det har jo "betalt" seg, i form av tøymerking.

;-)

Det stemmer nok at man bare blir mer og mer kresen (fornuftig?)med årene, ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Høres utrolig bra ut :))

Men går det ikke utover psyken at du ikke kan "få lov" til å spise mer? Eller er det slik at du føler deg så mett at du rett og slett ikke orker tanken på mer mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig bra ut :))

Men går det ikke utover psyken at du ikke kan "få lov" til å spise mer? Eller er det slik at du føler deg så mett at du rett og slett ikke orker tanken på mer mat?

Det føles sjelden som noe offer. Det er bare når jeg går i butikken og får lyst på sjokolade at jeg kan kjenne litt snev av savn ;)

Ellers spiser jeg meg god og mett hele tiden, og savner ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det føles sjelden som noe offer. Det er bare når jeg går i butikken og får lyst på sjokolade at jeg kan kjenne litt snev av savn ;)

Ellers spiser jeg meg god og mett hele tiden, og savner ikke noe :)

Det høres bra ut :)

Til neste sommer må du nok regne et stort klesbudsjett ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut :)

Til neste sommer må du nok regne et stort klesbudsjett ;-D

Hi, hi - ja. Jeg sparer på alle kleskvitteringer og skal se om jeg kan få noe igjen på skatten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hi, hi - ja. Jeg sparer på alle kleskvitteringer og skal se om jeg kan få noe igjen på skatten ;)

Det skulle nesten gått an ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...