Katt-ja Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vi har vaskerom i kjelleren, to etasjer under badet (rekkehus med 3 små plan). Normal skittentøykurv i gangen rett utenfor badet (det bestemte jeg da vi to voksne flyttet inn, veldig forutseende!), en ganske stor dunk nede på vaskerommet. Men jeg så noe på TV som jeg skal ha i mitt neste liv: En slags sjakt der man kunne hive skittentøy i, fra badet og rett ned på vaskerommet! Og så skal jeg ha en slags supersentralstøvsuger som gjør at jeg kan stå i døra til vaskerommet og derfra suge inn alle skitne sokker fra alle gulv i huset. Tror du ikke det er marked for det? Oj,- sånn sjakt tror jeg faktisk kunne være noe for oss,- vaskerommet ligger nesten rett under badet! I ettermiddag skal jeg legge det fram for mannen i huset.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det skulle nesten gått an Fakta er at det er flere som er opererte som har fått det. Det blir regnet som ekstraordinære utgifter som følge av sykdom Fordi vi har blitt opererte for syklig overvekt, så medfører det at vi går ned i vekt (!), og det medfører at vi får større utgifter til klær i den perioden vi går ned. Vi må jo ha små garderober i diverse størrelser. Så jeg skal forsøke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fakta er at det er flere som er opererte som har fått det. Det blir regnet som ekstraordinære utgifter som følge av sykdom Fordi vi har blitt opererte for syklig overvekt, så medfører det at vi går ned i vekt (!), og det medfører at vi får større utgifter til klær i den perioden vi går ned. Vi må jo ha små garderober i diverse størrelser. Så jeg skal forsøke Ja, det høres jo igrunnen logisk ut. Jeg kan visst ha muligheter for å få lavere skatt til neste år fordi jeg har hatt store utgifter til f.eks. radio, mp3-spiller, diverse musikk, CI-batterier osv dette året. Jeg skal iallefall prøve 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, det høres jo igrunnen logisk ut. Jeg kan visst ha muligheter for å få lavere skatt til neste år fordi jeg har hatt store utgifter til f.eks. radio, mp3-spiller, diverse musikk, CI-batterier osv dette året. Jeg skal iallefall prøve Kuult! Selvsagt må du prøve. Det koster jo ikke noe å prøve, og får man noe igjen, så er jo det bare greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Godt er det :-). Men trist om man skal bli "bortskjemt" av at mannen tar sin skjerv på hjemmebane. Mhm... :-) Der har du et poeng! Et stort et, også! Må prøve å ta det innover meg... "Jeg er ikke bortskjemt, men har en mann som har skjønt det"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.