Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 *he he* Ja, man er forskjellige! Ja til lettvinte sko i form av borrelås og slikt, men ikke at cherrox er noe man tar på seg også på dager da det absolutt ikke er nødvendig, bare fordi det er lettvint.;-) Neida, bruker bare Cherrox når det etter mitt syn er nødvendig, typisk når det er slapsete ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg ville også blitt klissvåt på føttene med gummistøvler i juni . Men ikke vet jeg, kanskje de ikke er helt tette likevel. Jo, det tror jeg de er. Men også på sko som ikke er tette, som f eks sandaler, varierer det jo på materialet om man synes det er klamt eller ikke. Så kanskje Crocs-materialet gjør det ekstra klamt?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 isåfall er det bare å kjøpe Geox sko. Funker som bare det Ja, men det gjelder vel bare såla? Gummsitøvler er jo tette til langt opp på ankelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 isåfall er det bare å kjøpe Geox sko. Funker som bare det Geox er oppskrytt, etter min mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jo, det tror jeg de er. Men også på sko som ikke er tette, som f eks sandaler, varierer det jo på materialet om man synes det er klamt eller ikke. Så kanskje Crocs-materialet gjør det ekstra klamt?? Kanskje. Selv velger jeg konsekvent sandaler som har skinnsåle inni, nettopp fordi det blir mindre klamt enn de fleste andre materialer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Geox er oppskrytt, etter min mening. Trodde det bare var sex som var det ;P Jeg er svært fornøyd med mine geox sko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kanskje. Selv velger jeg konsekvent sandaler som har skinnsåle inni, nettopp fordi det blir mindre klamt enn de fleste andre materialer. Helt enig! Skinnsåle er et must! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Trodde det bare var sex som var det ;P Jeg er svært fornøyd med mine geox sko. ''Trodde det bare var sex som var det ;P'' *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ''På den måten unngikk jeg at barnehageansatte og/eller barnet bare hadde på seg cherroxene "for lettvints skyld". '' Nettopp derfor bruker vi Cherrox en del - fordi det er lettvint! Og fordi barna elsker dem, blant annet fordi de er enkle å ta på og kippe av. ''Og fordi barna elsker dem, blant annet fordi de er enkle å ta på og kippe av.'' Enig. Bortsett fra Slushers som ble for trange i leggen til Snuppa, de var ikke trange når de var på foten, men hun hadde problemer med å få dem av og på, så vi endte opp med Viking istedet og de var mye bedre i fasongen. ) Ikke er de klamme (når temperaturen ute er riktig!) og ikke lukter de heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ''Trodde det bare var sex som var det ;P'' *he he* hvordan får dere til de der gode sitatboksene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette. Vel, hun blir ikke sånn i vanlige gummistøvler... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Har ingen erfaring med støvlene til Crocs, men jeg bruker de "vanlige" Crocksene daglig, og selv med hull i skoene blir jeg jo klam på beina. Så det høres helt normalt ut. Gummistøvler blir jeg også fuktig og svett i, har du prøvd å bare ha på henne ullsokker i støvlene ? Ikke andre sokker enn ullsokkene. Hun tåler ikke ull, så det går ikke.... Og hun blir ikke klam i de vanlige Crocsene - der går det greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Har ingen erfaring med crocsstøvler, men jeg synes jo det samme kan gjelde med vanlige gummistøvler - man kan fort bli klam oppi når det er så tett, og derfor bør bruken begrenses til da det er vått og ikke være "vanlig fottøy til bruk under lek". Det virker på meg som om Cherrox for mange kommer i sistnevnte kategori. Men det har regnet ganske godt i Oslo i det siste - så det har måttet bli gummistøvler Hun blir ikke sånn i vanlige støvler, hun er ikke fuktig, men VÅT. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Helt enig! Skinnsåle er et must! :-) Må dog beskjemmet innrømme at jeg (påvirket av DOL) har kjøpt meg et par vanlige Crocs. Bare sånn til bruk i hagen, liksom. Men ikke si det til noen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvordan får dere til de der gode sitatboksene? Sett to fnutter/apostrofer før og etter sitatet (vanligvis tegnet til høyre for æ'en). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Men det har regnet ganske godt i Oslo i det siste - så det har måttet bli gummistøvler Hun blir ikke sånn i vanlige støvler, hun er ikke fuktig, men VÅT. *ser for meg lille-persille med svette til ankelen i støvlene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 De er vel vanntette og da er de også svette-tette. Er det ikke på samme måte med vanlige gummistøvler? Kanskje crocs-støvlene er varmere enn vanlige gummistøvler? Nei, hun blir ikke sånn i vanlige støvler - det er det som er greia... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvordan får dere til de der gode sitatboksene? Hei, du må sette inn doble apostrofer før og etter det du skal sitere, men IKKE bruk anførselstegnet som står på samme tast som tallet 2. Rett til høyre for tasten Æ er det en tast som har en stjerne øverst * og en apostrof nederst'. Trykk to ganger på denne apostrof-tasten uten mellomrom før og etter det som skal siteres. Eksempel (her legger jeg inn en tankestrek mellom de to apostrofene for å vise deg, men de skal du altså ikke skrive): '-'sitat her'-' blir seendes slik ut uten tankestrekene: ''sitat her'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Støvler er vel ment å være vanntette? Hva med å legge sånne innleggsåler i ull oppi? De suger jo til seg fuktighet, og ull har jo den egenskapen at den holder på varmen selv om den blir våt. Bare et forslag Men hun blir ikke sånn i vanlige støvler - så det er tydeligvis en forskjell! Såle var ikke så dumt, det kan jeg prøve... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sett to fnutter/apostrofer før og etter sitatet (vanligvis tegnet til høyre for æ'en). *ler* _Det_ kan jeg også, men noen har jo sånne gule fine sitatbokser med gult inni og sorte streker hele veien rundt..... det er noe annet det.... og mye mer profft 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.