Gå til innhold

Crocs-støvler - ubrukelige?

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Må dog beskjemmet innrømme at jeg (påvirket av DOL) har kjøpt meg et par vanlige Crocs. Bare sånn til bruk i hagen, liksom. Men ikke si det til noen!

*hi hi* Jeg har nøyd meg med en billig kopi til kr 49,90, og da bare til bruk i og rundt hytta;-)

Har hittil ikke engang våget meg ned på den offentlige stranda i nærheten med dem;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

28

• Persille1365381127

18

• Lillemus

6

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

*ler*

_Det_ kan jeg også, men noen har jo sånne gule fine sitatbokser med gult inni og sorte streker hele veien rundt..... det er noe annet det.... og mye mer profft :)

Det er akkurat de boksene Elextra viser til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

*ser for meg lille-persille med svette til ankelen i støvlene*

Det er faktisk ikke så langt unna....

I går var den nederste kanten på buksen våt! Og det var ikke fordi hun hadde trampet i vann, for hun hadde heldekkende regnbukse med inntakt strikk utenpå støvlene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

*ler*

_Det_ kan jeg også, men noen har jo sånne gule fine sitatbokser med gult inni og sorte streker hele veien rundt..... det er noe annet det.... og mye mer profft :)

Ja, det er jo det jeg mener å forklare deg, jeg snakker ikke om bruk av anførselstegn. Nemlig

''slik''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har regnet ganske godt i Oslo i det siste - så det har måttet bli gummistøvler :)

Hun blir ikke sånn i vanlige støvler, hun er ikke fuktig, men VÅT.

Det høres ut som om det må være noe med materialet som sådan.

Hvordan ser disse crocsstøvlene ut nedi/inni? Vanlige gummistøvler har jo sånn vevd innside og løs såle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tuttamatilda

Hei, du må sette inn doble apostrofer før og etter det du skal sitere, men IKKE bruk anførselstegnet som står på samme tast som tallet 2.

Rett til høyre for tasten Æ er det en tast som har en stjerne øverst * og en apostrof nederst'.

Trykk to ganger på denne apostrof-tasten uten mellomrom før og etter det som skal siteres.

Eksempel (her legger jeg inn en tankestrek mellom de to apostrofene for å vise deg, men de skal du altså ikke skrive):

'-'sitat her'-'

blir seendes slik ut uten tankestrekene:

''sitat her''

siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her:

' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' '

ser ikke ut til å bli riktig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det høres ut som om det må være noe med materialet som sådan.

Hvordan ser disse crocsstøvlene ut nedi/inni? Vanlige gummistøvler har jo sånn vevd innside og løs såle.

De er helstøpte - mao er det samme materiale på innsiden som utsiden, ikke noe stoff noe sted.

De veier ingenting, virkelig - like lite som vanlige Crocs, men de er tydeligvis bare brukelige som sandaler med hull i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her:

Det ser ut som om du har mellomrom mellom de to apostrofene, og det skal du ikke ha.

Skriv '' før og etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Du må skrive dem uten mellomrom.På pc er de på samme tasten som *.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

*hi hi* Jeg har nøyd meg med en billig kopi til kr 49,90, og da bare til bruk i og rundt hytta;-)

Har hittil ikke engang våget meg ned på den offentlige stranda i nærheten med dem;-)

Men de _er_ faktisk rasende kjekke når jeg f.eks. vanner i hagen eller spyler oppkjørselen - om de blir sølete kan man jo bare skylle dem etterpå.

Har heller ikke brukt dem utenfor porten. Men tror nok de blir med på stranden ved hytta - der er det nemlig mye skjell og småsten og jeg tenkte de skulle få gjøre nytten som badesko i fjæra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuttamatilda

Sett to fnutter/apostrofer før og etter sitatet (vanligvis tegnet til høyre for æ'en).

''sånn''

TUSEN TAKK til dere begge :D (og sorry til trådstarter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helstøpte - mao er det samme materiale på innsiden som utsiden, ikke noe stoff noe sted.

De veier ingenting, virkelig - like lite som vanlige Crocs, men de er tydeligvis bare brukelige som sandaler med hull i....

Har du prøvd å legge inn innersåle?

Det at de er så lette høres jo ut som et superplus! Vanlige gummistøvler er jo skikkelig tungt:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Har du prøvd å legge inn innersåle?

Det at de er så lette høres jo ut som et superplus! Vanlige gummistøvler er jo skikkelig tungt:-(

Jeg vet, det med vekten hadde mye å si - og så var de ikke SÅ dyre, så jeg tenkte vi kunne prøve. I tillegg til at de er knallrosa da :)

Nei, har ikke forsøkt såle - skal kjøpe og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuttamatilda

Du må skrive dem uten mellomrom.På pc er de på samme tasten som *.

eh.. takk til dere tre skulle det være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de _er_ faktisk rasende kjekke når jeg f.eks. vanner i hagen eller spyler oppkjørselen - om de blir sølete kan man jo bare skylle dem etterpå.

Har heller ikke brukt dem utenfor porten. Men tror nok de blir med på stranden ved hytta - der er det nemlig mye skjell og småsten og jeg tenkte de skulle få gjøre nytten som badesko i fjæra.

Ja, jeg har også vurdert å bruke dem som badesko, men jeg har andre badesko. Jeg er en skikkelig "bunn-pyse" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, det med vekten hadde mye å si - og så var de ikke SÅ dyre, så jeg tenkte vi kunne prøve. I tillegg til at de er knallrosa da :)

Nei, har ikke forsøkt såle - skal kjøpe og se om det hjelper.

Knallrosa? Jeg tok en titt på taylorshoes just nu, og så de bare i rødt, blått og svart.

Har vurdert å kjøpe slike til junior, men er litt redd for at den fasongen kanskje blir litt ukul nå som han har blitt så stor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, jeg har også vurdert å bruke dem som badesko, men jeg har andre badesko. Jeg er en skikkelig "bunn-pyse" ;-)

Jeg også - har bestandig vært det. For ikke å snakke om man må tråkke i tang og ikke ser hva som er under *grøsser*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også - har bestandig vært det. For ikke å snakke om man må tråkke i tang og ikke ser hva som er under *grøsser*.

*grøsser sammen med Elextra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...