Gå til innhold

Crocs-støvler - ubrukelige?

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Det er faktisk ikke så langt unna....

I går var den nederste kanten på buksen våt! Og det var ikke fordi hun hadde trampet i vann, for hun hadde heldekkende regnbukse med inntakt strikk utenpå støvlene :)

Om buksa er utenpå støvlene blir den våt nederst, selv om den er innenfor regnbuksa.... Den kan faktisk trekke vann helt opp til knærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

28

• Persille1365381127

18

• Lillemus

6

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette.

''De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette.''

Er så enig, så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her:

' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' '

ser ikke ut til å bli riktig :(

Niks, men bra forsøk.

Sånn skal det være:

''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ''

eller for oss viderekommende:

''''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ''''

Den siste der er en bedriftshemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel ikkje være hull i støvlene, det blir omtrent det samme som paraplyer med hull i og da er liksom litt av poenget borte...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Det er sikkert forskjell på folk og folks føtter. Jeg har crocs støvler selv, og jeg bruker dem mye. Jeg blir ikke våt, litt kam bare men det regnet jeg jo med siden de tross alt er tette. Og jeg orker ikke å gå med vanlige støvler fordi de er klamme og ekle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det skal vel ikkje være hull i støvlene, det blir omtrent det samme som paraplyer med hull i og da er liksom litt av poenget borte...:-)

Vel, de skal ikke være helt tette heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

''De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette.''

Er så enig, så enig!

Vel, vanlige gummistøvler blir hun ikke klam av - så teorien deres passer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Knallrosa? Jeg tok en titt på taylorshoes just nu, og så de bare i rødt, blått og svart.

Har vurdert å kjøpe slike til junior, men er litt redd for at den fasongen kanskje blir litt ukul nå som han har blitt så stor...?

Hm, kjøpte dem på XXL for noen måneder siden...

Har ikke tenkt over fasongen egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Om buksa er utenpå støvlene blir den våt nederst, selv om den er innenfor regnbuksa.... Den kan faktisk trekke vann helt opp til knærne!

Jeg vet, men den var oppi - så det var godt og klamt oppi der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her:

ser ikke ut til å bli riktig :(

''ser ikke ut til å bli riktig''

'' ''

ser ikke ut til å bli riktig

'' ''

Just testing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Niks, men bra forsøk.

Sånn skal det være:

''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ''

eller for oss viderekommende:

''''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ''''

Den siste der er en bedriftshemmelighet.

'' ''

Den siste der er en bedriftshemmelighet

'' ''

Ikke nå lenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest husket ikke jeg

Det ser ut som om du har mellomrom mellom de to apostrofene, og det skal du ikke ha.

Skriv '' før og etter.

''testing''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

La det bli mellom oss.

Ja da, men kan vel hende at andre tenker som meg og finner det ut. Mange smarte sjeler her på DOL vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...