Lillemus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er faktisk ikke så langt unna.... I går var den nederste kanten på buksen våt! Og det var ikke fordi hun hadde trampet i vann, for hun hadde heldekkende regnbukse med inntakt strikk utenpå støvlene Om buksa er utenpå støvlene blir den våt nederst, selv om den er innenfor regnbuksa.... Den kan faktisk trekke vann helt opp til knærne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette. ''De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette.'' Er så enig, så enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her: ' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ser ikke ut til å bli riktig ' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' Niks, men bra forsøk. Sånn skal det være: ''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' '' eller for oss viderekommende: ''''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' '''' Den siste der er en bedriftshemmelighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det skal vel ikkje være hull i støvlene, det blir omtrent det samme som paraplyer med hull i og da er liksom litt av poenget borte...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er sikkert forskjell på folk og folks føtter. Jeg har crocs støvler selv, og jeg bruker dem mye. Jeg blir ikke våt, litt kam bare men det regnet jeg jo med siden de tross alt er tette. Og jeg orker ikke å gå med vanlige støvler fordi de er klamme og ekle... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Det skal vel ikkje være hull i støvlene, det blir omtrent det samme som paraplyer med hull i og da er liksom litt av poenget borte...:-) Vel, de skal ikke være helt tette heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 ''De ligner jo på Cherrox av utseende, og jeg ville gjettet at det var en slags gummistøvler, og ergo ikke vært særlig overrasket over at de var tette.'' Er så enig, så enig! Vel, vanlige gummistøvler blir hun ikke klam av - så teorien deres passer ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Knallrosa? Jeg tok en titt på taylorshoes just nu, og så de bare i rødt, blått og svart. Har vurdert å kjøpe slike til junior, men er litt redd for at den fasongen kanskje blir litt ukul nå som han har blitt så stor...? Hm, kjøpte dem på XXL for noen måneder siden... Har ikke tenkt over fasongen egentlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Om buksa er utenpå støvlene blir den våt nederst, selv om den er innenfor regnbuksa.... Den kan faktisk trekke vann helt opp til knærne! Jeg vet, men den var oppi - så det var godt og klamt oppi der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her: ' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ser ikke ut til å bli riktig ''ser ikke ut til å bli riktig'' '' '' ser ikke ut til å bli riktig '' '' Just testing :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' Niks, men bra forsøk. Sånn skal det være: ''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' '' eller for oss viderekommende: ''''' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' '''' Den siste der er en bedriftshemmelighet. '' '' Den siste der er en bedriftshemmelighet '' '' Ikke nå lenger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husket ikke jeg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det ser ut som om du har mellomrom mellom de to apostrofene, og det skal du ikke ha. Skriv '' før og etter. ''testing'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 '' '' Den siste der er en bedriftshemmelighet '' '' Ikke nå lenger :-) La det bli mellom oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husket ikke jeg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 La det bli mellom oss. '' '' ka då '' '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 La det bli mellom oss. Ja da, men kan vel hende at andre tenker som meg og finner det ut. Mange smarte sjeler her på DOL vet du :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 '' '' ka då '' '' Hysj! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husket ikke jeg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hysj! :-) Skal ikke si det til noen jeg, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 La det bli mellom oss. '' '' tester '' '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 '' '' tester '' '' Du fikk det til du og ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hysj! :-) '' '' Hysj meg her og hysj meg der;-) '' '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.