morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hm, kjøpte dem på XXL for noen måneder siden... Har ikke tenkt over fasongen egentlig Men du har jo et mye yngre barn:-) Min er 11:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 '' '' Hysj meg her og hysj meg der;-) '' '' Er det ikkje mulig å få holde noe hemmelig her lenger? Det finnes helt tydelig en muldvarp eller to her inne.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det ikkje mulig å få holde noe hemmelig her lenger? Det finnes helt tydelig en muldvarp eller to her inne.. Jeg er synsk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er synsk! Det kan du kanskje fortelle meg kor den nesten helt ubrukte (lyseblå) Punto Blanco bokseren min er blitt av, har leita etter den i over 10 år no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det kan du kanskje fortelle meg kor den nesten helt ubrukte (lyseblå) Punto Blanco bokseren min er blitt av, har leita etter den i over 10 år no. Den falt ut av sentrifuga etter vask, dvs den ligger mellom trommelen i vaskemaskina og selve chassiset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den falt ut av sentrifuga etter vask, dvs den ligger mellom trommelen i vaskemaskina og selve chassiset. Da er det synd eg har skifta vaskemaskin i mellomtiden da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Da er det synd eg har skifta vaskemaskin i mellomtiden da... Ikke sant? Uansett skader det ikke med nye nplagg etter 10 år! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her: ' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' ' ser ikke ut til å bli riktig På mac finner du tegnet til venstre for 1-tallet, på samme tasten som §-tegnet. Trykk to ganger uten mellomrom før og etter sitatet, så får du det som du vil. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du fikk det til du og ja. Det er fordi jeg er så intelligent det ;-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet, men den var oppi - så det var godt og klamt oppi der Da var hun skikkelig klam ja! Jeg blir klam i mine kopi-crocs også, men tenkte kanskje originalen var bedre, men det var de tydeligvis ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LotteErSur Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Knallrosa? Jeg tok en titt på taylorshoes just nu, og så de bare i rødt, blått og svart. Har vurdert å kjøpe slike til junior, men er litt redd for at den fasongen kanskje blir litt ukul nå som han har blitt så stor...? På voksenstørrelser, ja. Men til barna finnes knallrosa, gul, lilla og blå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, vanlige gummistøvler blir hun ikke klam av - så teorien deres passer ikke Ok... Men har ho det samme oppi skoene, da!? Ungene mine har f.esk. alltid tynne ullabber i støvlene... Et spørsmål, bare! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har samme erfaring. Sønnen måtte få på seg de gamle gummistøvlene igjen, for han ble så svett på bena at det var plagsomt. Han blir ikke sånn med cherrox eller gummistøvler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 På voksenstørrelser, ja. Men til barna finnes knallrosa, gul, lilla og blå. OK. Hvorfor er du sur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LotteErSur Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 OK. Hvorfor er du sur? Sur pga datakræsj. Alt er borte....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sur pga datakræsj. Alt er borte....... UFF! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, de skal ikke være helt tette heller. Støvler skal være tette, ellers er vitsen med å bruke støvler borte. Men de kunne være foret med et svetteabsorberende stoff, og da ville problemet være løst. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du er fantastisk god på lange tråder - og nå hadde du abre et helt uskyldig spørsmål En venninne av meg har en toåring som blir våt på føttene i vanlige crocs, altså cayman, med luftehull.... Ikke fuktig, men våt, sånn at man hører at det sier schvupp, schvupp når hun går. Med andre od - jeg er ikke forundret over at lille-persille kan bli det i støvlene.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, de skal ikke være helt tette heller. Det er jo hele poenget med støvler, at de skal være helt tette. Det handler også om passformen. Sitter de tett rundt leggen, blir foten hermetisert. Er de litt mer åpne slipper damp ut. Såle og fór er selvsagt viktig. Og hvilke sokker man har på seg. Og så har det jo litt med hvor høye de er. Ellers renner vannet inn når man trokker i en deilig søledam... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Ok... Men har ho det samme oppi skoene, da!? Ungene mine har f.esk. alltid tynne ullabber i støvlene... Et spørsmål, bare! Jepp, vanlige sokker - ull tåler hun ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.