Gå til innhold

Crocs-støvler - ubrukelige?

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Hm, kjøpte dem på XXL for noen måneder siden...

Har ikke tenkt over fasongen egentlig :)

Men du har jo et mye yngre barn:-) Min er 11:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

28

• Persille1365381127

18

• Lillemus

6

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

'' ''

Hysj meg her og hysj meg der;-)

'' ''

Er det ikkje mulig å få holde noe hemmelig her lenger?

Det finnes helt tydelig en muldvarp eller to her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikkje mulig å få holde noe hemmelig her lenger?

Det finnes helt tydelig en muldvarp eller to her inne..

Jeg er synsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er synsk!

Det kan du kanskje fortelle meg kor den nesten helt ubrukte (lyseblå) Punto Blanco bokseren min er blitt av, har leita etter den i over 10 år no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du kanskje fortelle meg kor den nesten helt ubrukte (lyseblå) Punto Blanco bokseren min er blitt av, har leita etter den i over 10 år no.

Den falt ut av sentrifuga etter vask, dvs den ligger mellom trommelen i vaskemaskina og selve chassiset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den falt ut av sentrifuga etter vask, dvs den ligger mellom trommelen i vaskemaskina og selve chassiset.

Da er det synd eg har skifta vaskemaskin i mellomtiden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det synd eg har skifta vaskemaskin i mellomtiden da...

Ikke sant?

Uansett skader det ikke med nye nplagg etter 10 år! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

siden jeg har Mac har jeg de ikke akkurat der du sier, men nå skal jeg forsøke her:

' 'blir dette et skikkelig sitat mon tro' '

ser ikke ut til å bli riktig :(

På mac finner du tegnet til venstre for 1-tallet, på samme tasten som §-tegnet. Trykk to ganger uten mellomrom før og etter sitatet, så får du det som du vil. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men den var oppi - så det var godt og klamt oppi der :)

Da var hun skikkelig klam ja! Jeg blir klam i mine kopi-crocs også, men tenkte kanskje originalen var bedre, men det var de tydeligvis ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LotteErSur

Knallrosa? Jeg tok en titt på taylorshoes just nu, og så de bare i rødt, blått og svart.

Har vurdert å kjøpe slike til junior, men er litt redd for at den fasongen kanskje blir litt ukul nå som han har blitt så stor...?

På voksenstørrelser, ja. Men til barna finnes knallrosa, gul, lilla og blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vanlige gummistøvler blir hun ikke klam av - så teorien deres passer ikke :)

Ok... Men har ho det samme oppi skoene, da!? Ungene mine har f.esk. alltid tynne ullabber i støvlene... Et spørsmål, bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring. Sønnen måtte få på seg de gamle gummistøvlene igjen, for han ble så svett på bena at det var plagsomt. Han blir ikke sånn med cherrox eller gummistøvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Vel, de skal ikke være helt tette heller.

Støvler skal være tette, ellers er vitsen med å bruke støvler borte.

Men de kunne være foret med et svetteabsorberende stoff, og da ville problemet være løst.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fantastisk god på lange tråder - og nå hadde du abre et helt uskyldig spørsmål :P

En venninne av meg har en toåring som blir våt på føttene i vanlige crocs, altså cayman, med luftehull.... Ikke fuktig, men våt, sånn at man hører at det sier schvupp, schvupp når hun går.

Med andre od - jeg er ikke forundret over at lille-persille kan bli det i støvlene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de skal ikke være helt tette heller.

Det er jo hele poenget med støvler, at de skal være helt tette.

Det handler også om passformen. Sitter de tett rundt leggen, blir foten hermetisert. Er de litt mer åpne slipper damp ut. Såle og fór er selvsagt viktig. Og hvilke sokker man har på seg.

Og så har det jo litt med hvor høye de er. Ellers renner vannet inn når man trokker i en deilig søledam...

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Ok... Men har ho det samme oppi skoene, da!? Ungene mine har f.esk. alltid tynne ullabber i støvlene... Et spørsmål, bare!

Jepp, vanlige sokker - ull tåler hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...