Gjest dirtbike Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sønnen min skal døpes til helgen og har i den forbindelse fått låne en dåpskjole av noen i slekta. Så tenkte jeg at jeg må vel sende den til rens etter bruk- sånn uansett om den blir flekkete eller ei? Tror den er laget av sateng. Tenkte litt og om det kommer bæsje flekker og gulpeflekker/evnt morsmelk på - det kan jo skje med små babyer, hvor lett er det å fjerne slike flekker? Er litt usikker på om kjolen er av sateng, men hvordan er det med vask, kan slike kjoler vaskes eller MÅ de renses? Så hva syns dere, bør kjolen renses etter bruk uansett? Og hvis det kommer slike flekker som nevnt, går det an å rense dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro123 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan vel bare spørre de du låner av hva den er laget av og hva slags behandling den skal ha? Det er en selvfølge å rense/vaske et plagg en har lånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du kan vel bare spørre de du låner av hva den er laget av og hva slags behandling den skal ha? Det er en selvfølge å rense/vaske et plagg en har lånt. Det er ikke noe selvfølge for _alle_. Jeg lånte en fin dåpskjole til minstemann. Hun som eide den ønsket selv å ta seg av rengjøringen. Jeg gav henne en stor blomsterbukett som takk. Det var en ordning som passet oss alle meget godt. Ta det opp med dem du låner den av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.